Op rolletjes

Je hebt van die dagen dat alles gewoon op rolletjes loopt. Dat je gewoon blij bent met alles om je heen, en dan met name jezelf!

En voor mij zijn dagen als deze best wel bijzonder want ik ben een zeer strenge criticus! Niet dat dat overigens veel helpt. Wat dat betreft ben ik een echte Tweelingen: de ene helft maakt er een puinhoop van en de andere helft kijkt hoofdschuddend toe.
Anyway, vandaag dus op rollen.

Het viel me afgelopen week al op dat ik een bepaalde rust heb gevonden voor wat betreft mijn ouders en Fenna. Dat niet alleen, maar juist omdat ik die rust nu heb gevonden denk ik dat ik uiteindelijk redelijk dicht bij de waarheid ben gekomen. Voor mijn gevoel klopt ‘mijn waarheid’ zo.
Het is een hele bijzondere rust. Rust, als in de bossen rond een uur of vijf ‘s morgens. Zoiets. Díe rust.
Van: dat alles goed is zoals het is, En dat alles door gaat.
Er altijd zal zijn.

Heb trouwens een heel mooi cadeautje gekocht voor mezelf. Had nog een VVV bon van de verpleegkundigen die ik gekregen had voor mijn jubileum, dus daar heb ik nu een hele mooie leren rugtas voor gekocht. Poepie-chique! Ben er enorm blij mee, en mijn rug ook. Daar ga ik gewoon jaren plezier van hebben.

Weet u waar ik trouwens ook zo blij mee ben?
Met deze jongen:

Hij is nu zo’n twaalf, dertien jaar mijn beste maatje in het huishouden. Nog nooit gesputterd, zuigt als een tierelier.
Heb echt geen aandelen of zo hoor, wou ‘m gewoon na al die trouwe jaren eens even in het zonnetje zetten. Wie weet is het z’n jubileum wel vandaag, daar wil je toch niet zomaar aan voorbij gaan?!

Kijk ‘m lief op me wachten, zo trouw❤️😍

10 reacties op “Op rolletjes”

  1. Thomas Pannenkoek Avatar

    Na die reistas moet toch een reisboeking komen! Hoeft niet altijd duur te zijn…

    Geliked door 1 persoon

    1. beaunino Avatar
  2. Mrs. Brubeck Avatar
    Mrs. Brubeck

    Jij ook tweelingen?? Heerlijk! X

    Geliked door 1 persoon

  3. Soof Avatar
    Soof

    Gaaf, een leren rugtas! Groot gelijk om in jezelf te investeren, hier heb je jaren plezier van.
    En wat je ouders en zus betreft: het rauwe rouwen wordt anders, scherpe kantjes gaan eraf. Het ‘missen’ wordt anders en dat is goed. Fijn voor je!

    Geliked door 1 persoon

  4. fargesia Avatar
    fargesia

    wat omschrijf je dat mooi: als in een bos, klinkt heel sereen, heerlijk voor je!

    Ik ben de laatste 2 dagen allerlei tests aan het lezen over stofzuigers, superboeiend, not!
    x

    Geliked door 1 persoon

    1. beaunino Avatar

      Haha, da’s ook toevallig. Over de mijne dus zeer tevree😊

      Like

  5. bentenge Avatar

    12 a 13 ! Dat is al heel wat denk ik dan.

    Like

  6. Kakel Avatar
    Kakel

    Ik wil meer van dit soort blogs van je lezen, Narda! Zo opgeruimd heb ik je veel te lang niet gehoord. Altijd fijn, een nieuwe leren tas.
    Dikke kus ♥

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie