Boel shit

O, ik ben Zo Boos.
Zo ontzettend BOOS.
Ik moet het gewoon even kwijt.

Wat bezielt iemand om mijn eigen man tegen mij op te zetten?
Iemand nog wel, van wie je een dergelijke leugen wel het allerlaatste zou mogen verwachten.
Ik zou flirten met haar man!

Ik kwam er gisteravond achter doordat ik aan Rem vroeg wat toch de reden zou kunnen zijn dat ze mijn uitnodiging tot een spelletje Wordfeud niet accepteerde. Ik weet dat ze dat hartstikke leuk vind, dus daar kon het niet aan liggen. Maar goed, dat Wordfeud doet verder niet ter zake, wat kan mij dat verder schelen.

Maar ik ben dus wel ontzettend boos om die beschuldiging.
En dat terwijl mijn man op zijn vrije dag, nee, op Ònze Vrije dag klusjes voor haar in huis deed.
Ongelooflijk.
Hoe laag is dat?
Ik ben echt flabbergasted.

Als het nou nog om een aantrekkelijke man zou gaan, dan kan ik mij er nog iets bij voorstellen, maar dat is helemaal niet zo. Het gaat hier gewoon om iemand die ik als mijn naaste familie beschouw. Ik ben gewoon zeer gesteld op die man.
Het is zo ontzettend lelijk en gemeen.

Ik ben er zo boos en verdrietig om.

-Ademt in, ademt uit-

Wat moet ik daar nou weer mee?

47 gedachtes over “Boel shit

  1. Ik zou toch proberen (nadat je wat gekalmeerd bent) om verhaal te gaan halen want dit is gewoon te gek voor woorden. Jaloezie? Of afgunst? Pff sterkte

    Like

  2. Haar sowieso erop aan gaan spreken, maar eerst uit je emotie komen. Even wachten dus 🙂
    Het maakt nog meer indruk als Rem erbij is als je haar vraagt wat haar bezielt om dit de wereld in te helpen.
    Weet: deze actie zegt vooral iets over haar en hoe ze is, dan over jou en over jullie! Heel achterbaks dit.

    Like

  3. Ik zie dat mijn voorgangers je al een beetje ‘goede raad’ hebben gegeven 🙂 Eerst uit je emotie komen, is een goed plan, maar je hebt wel het recht om een kwaad over te zijn. Alleen zou ik eerst willen weten wat nu haar kant van dit verhaal eigenlijk is. Je man zal wel geen leugens vertellen, denk ik, maar een verhaal heeft altijd twee kanten. Waarom zou ze zo’n dingen vertellen? Waar haalt ze dat vandaan? Heeft ze echt die indruk? Probeer het gesprek wel open te houden, niet meteen teveel beschuldigingen gooien. En daarvoor moet je eerst die kwaadheid wat laten zakken natuurlijk.

    Ik hoop dat het uiteindelijk een onschuldige kwestie blijkt te zijn, die jullie kunnen uitpraten. Succes en veel kracht gewenst, Narda, dit zijn geen leuke dingen om te horen!!

    Like

  4. Mijn eerste reactie is medeleven met die dame die je beschuldigd. écht, sorry. Ik denk dat zij heel erg onzeker moet zijn, dat zij jou hierover beschuldigd.Zo’n beschuldiging die uit de lucht komt vallen, gaat meestal over die persoon zelf, dan over de beschuldigde. Haar emoties van angst, verdriet en onmacht die ze niet onder ogen wil zien en projecteert op iemand anders.
    Voor de rest staat hier al veel goede raad, om je op weg te helpen.

    Like

  5. Ik treed Kliefje volledig bij. Het is verschrikkelijk als er verhalen worden rondgestrooid die gebaseerd zijn op veronderstellingen of mensen die erop uit zijn je kwaad te doen…been there, lived it.
    Maar aan de andere kant wil je altijd weten wat er aan de hand is, dat is alleen maar menselijk. Anders krijg je “loose ends”, en geloof me, die doen ook geen goed.
    Ik hoop dat je voldoende antwoord en/of weerwoord krijgt om het op te lossen…echt!
    Liefs 💜

    Liked by 1 persoon

  6. Speelt het al 12 jaar? Is dat mens nou helemaal van de ratten besnuffeld!
    Ga het gesprek met haar aan samen met Rem. Betrek haar man er ook in.
    Ik vermoed dat zij zo groen van jaloezie ziet, dat ze snel oververhit zal raken. Probeer jouw kalmte enigszins te bewaren. Rem staat altijd achter jou en haar man zal zelf niet graag worden beschuldigd van “vreemdgaan” dus die zal zich naar alle waarschijnlijkheid koest houden.
    Probeer informatie los te peuteren waar je wat aan hebt.
    Het mens daarna zo snel mogelijk uit je leven (proberen) te bannen. Je huwelijks is meer waard dat het plezier van die schijnheilige onruststookster.
    Wij geloven en staan allemaal achter jou, Nar.
    Ik vind het zo triest dat je dit nou ook nog moet meemaken…echt…je doet zo je best je leven op de rails te houden en dan wil zo’n wijf je tackelen. Laat het niet gebeuren.
    Heel veel moed in tegenspoed! I♥U

    Like

    • Dank je lieve Mirjam. Eerst maar een klein weekje op vakantie morgen, dan kan het even rusten. Onbegrijpelijk toch dat ze dit dan nu tegen Rem zegt en mij er zelf nooit op aangesproken heeft in al die jaren.
      Zelfs met de getrouwde man waarop ik ooit verliefd was heb ik ( bij mijn weten) nooit geflirt. Sterker, toen ik merkte dat ik zijn aanrakingen ‘meer’ waardeerde dan wenselijk heb ik ervoor gezorgd dat dat stopte, ook al bedoelde hij daar verder helemaal niets mee.

      Like

      • Goed dat jullie er even tussenuit gaan. Het had niet op een beter tijdstip gekund! Laat de boel bezinken en maak er een moordvakantie van. Dan brengen jullie daarna zongebruind en zelfverzekerd een bezoekje aan die “troela.”
        Dat in- en uitademen gaat in de vakantie vanzelf (-:
        Heel veel plezier en gezond weer terug ♥

        Liked by 1 persoon

  7. Misschien weet je niet dat je flirt Narda? Is zij net als ik…koel en afstandelijk,dat we vriendelijkheid met flirten verwarren? in ieder geval is het niet leuk….en als jij weet dat het niet zo is,of vind je flirten best wel een beetje leuk 😉 dan zou ik er geen woord aan vuil maken.Het is haar gevoel waar zij mee om moet leren gaan…..en Rem weet wel beter toch?!

    Like

    • Ja, Rem hecht er allemaal niet zoveel waarde aan. Hij heeft spijt als haren op zijn hoofd (misschien niet zo’n treffende woordkeuze;-) dat hij het gezegd heeft. Ze is inderdaad nogal koel en afstandelijk, en hij is nogal een charmeur. Ik zocht daar verder nooit wat achter.

      Liked by 1 persoon

  8. Begrijp ik goed dat Rem je dit verhaal vertelde? Zo ja, tel je zegeningen, als hij twijfels had zou hij gaan proberen je te betrappen en natuurlijk zijn mond houden.
    Je hebt al heel veel goede raad gekregen, en als het je niet lukt om je schouders erover op te halen, ( wat ik ook kan begrijpen) en het echtpaar “te schrappen” is het waarschijnlijk het best om er met de vier betrokkenen over te praten zodat er géén foute interpretaties in het leven geroepen worden die dan weer een eigen leven gaan leiden bij de partijen die er niét waren.
    Hoofdzaak is dat jij en Rem het eens zijn.

    Like

  9. Wat naar Narda en ik kan me je emoties heel goed voorstellen. De vraag blijft altijd, wat wil je er mee? En volgens mij weet je dat inmiddels heel goed. Ik kan alleen maar zeggen, blijf vooral dicht bij je zelf en vertrouw erop dat je de wijsheid hoe hier mee om te gaan ook in je hebt.
    Verder wens je een mooie dagen toe en hoop ik dat jullie genieten!
    Lieve groet
    H.

    Liked by 1 persoon

  10. O, lieve meis, ik zou echt niet weten wat je er mee moet, ik snap wel dat je heel erg boos en verdrietig bent.
    Je vertrouwen word hiermee wel geschaad, terwijl jullie alleen maar goed willen doen.
    Hoop dat je het ondertussen een beetje los hebt kunnen laten en een antwoord gevonden hebt/

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

