Over Gatget-Kyl en ander slap geneuzel

Even snel een bla-bla up-date-je om te laten weten dat het hier goed gaat ondanks dat ik minder tijd aan het lezen van blogs besteed. Niet omdat ik het niet meer leuk en gezellig vind, maar omdat ik van mezelf gewoon eerst mijn huiswerk af moet hebben. Ook FB probeer ik een beetje te vermijden om dezelfde reden. En dat is best moeilijk voor me: doorzetten en helemaal afmaken.
Inmiddels heb ik twee tienen en een negen binnengesleept, dus dat motiveert dan wel weer.
Het is maar een MBO opleiding hoor, dus veel stellen die cijfers niet voor, maar toch, ik bloosde ervan☺️

Met de mannen hier gaat ook alles naar wens. Vanmiddag lekker gewandeld op het strand, en een beetje in de tuin gerommeld (Rem).
Kylian is vandaag zowaar ook een dagje vrij. Gister had hij weer ‘een cateringetje’.
Hij is nogal populair in de Vinkeveense contreien, ze vragen iedere keer naar hem.
-Thuis noemen we hem tegenwoordig ‘Gatget Kyl’-
Voor volgende week staat er geloof ik een groots kerstfeest op het programma bij een voetbalclub. (Het is ook net zijn moeder: regelen kan hij niet, maar als het om feestjes gaat…;-)
Van de week moeten we trouwens naar de open avond van de HBO opleiding die hij wil gaan volgen in september.

Morgen is het natuurlijk Sinterklaas. Mijn mannen geven er verder niets om, dus we vieren het niet. Ik haal wel wat lekkers voor de borrel of zo, Irish Coffee erbij, of een Amaretto, we maken er maar gewoon weer het beste van.
Maar rotdagen vind ik het wel, bàh!

23 gedachtes over “Over Gatget-Kyl en ander slap geneuzel

    • Ja, in januari gaan Rem en ik gelukkig een midweekje weg. Kan nog net voor Kylian naar Australië gaat (ivm de katten). Dikkerd terug. (PsIn dat lege opmerkingsvakje bij jou stond gewoon een hartje💜)

      Like

  1. Toch mooi meegenomen zulke goeie cijfers – veel succes verder met je opleiding! Enne… sinterklaas is aan ons ook niet besteed, liever genieten we van het vóórtdurende mooie weer, waardoor we vaak in de Dwingelose bossen kunnen rondstruinen, in plaats van winkel in winkel uit voor kadootjes waar doorgaans niemand op zit te wachten.

    Liked by 1 persoon

  2. Dat zijn zeker geen slechte cijfers! En “maar” een mbo opleiding….is ook een opleiding. Ik ben ook “maar” een mbo-er alleen in praktijk heeft nog nooit iemand verschil gemerkt met de hbo-ers om me heen dus zo slecht is zo’n opleiding niet. En zit ik intussen met mijn diploma wel mooi op een eigenlijk hbo plek.
    Ook herkenbaar om andere dingen even opzij te moeten zetten, ik betrap mezelf er weleens op dat ik met 6 dingen tegelijk bezig ben…wat dus echt niet werkt. 🙂

    Liked by 1 persoon

  3. Hey wat goed Narda, cum laude dus een MBO opleiding, welke doe je, je weet ik had hetzelfde met lezen, en nog een beetje, al doe ik wel FB, hahaha En Sint is weer vertrokken op naar die andere gezellig dagen, pfffffffffff 😉

    Like

Geef een reactie

