Te leuk om niet even snel te delen

Ben weer druk met het uitzoeken vandaag. Kijk toch eens wat leuk:img_3336

Ik kon het natuurlijk niet nalaten er eentje te lezen:

Onvoorstelbaar toch hoe zoiets nog ging in ’72: ze wordt hier gewoon aangerand!

En mocht u nu denken dat ze aangifte zou doen of zo: niks daarvan:

img_3332

Hij red haar uit een brandend pand en ze leven nog lang en gelukkig.

Onvoorstelbaar dat zoiets überhaupt uitgegeven  mocht worden.  We hebben toch wel een hoop te danken aan de Dolle Mina’s van weleer.

Grappig om dan ook dit stukje in een van de bladen tegen te komen:

img_3333

 

17 gedachtes over “Te leuk om niet even snel te delen

  1. Héél lang geleden, toen we nog geen TV op de slaapkamer hadden gebruikte ik ze als “slaappil”. Omdat ik het boek dan ongemerkt liet vallen als ik in slaap viel las ik in bed nooit een “echt” boek, en deze “romans” waren ook véél slaapverwekkender dan een boek;-)

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

