Mijn eigen blog van likmevestje

En?
Hebben jullie mij al een beetje gemist?

Ik jullie wel hoor, maar ik moest gewoon echt even andere prioriteiten stellen. Zonder dat je er erg in hebt gaat er zoveel tijd zitten in het bloggen en het lezen van blogs. Net als FB, ook zo’n tijdvretertje.

Tijdvretertje is eigenlijk helemaal geen woord, net zoals *moerentergen geen bestaand woord is.
**Ukkulle-tukkele trouwens ook niet. Niet volgens de Dikke van Dale althans.
En weet u wat nou zo leuk is aan een eigen blog? Ik kan er alles op knallen wat ik maar wil.
-Tot in het nette dan, en zonder daar anderen een naar gevoel over te geven. Daar ligt mijn grens-

En weet u wat er ook zo leuk is?
Er hoeft totaal geen logica in te zitten. Geen verband. Geen thema. Geen motto. Geen doel.
Heb ik vandaag zin om (speciaal voor Kakel) een foto van onze oude Jeep Cherokee te plaatsen:

img_3323
Voilà!

Ik kan zelfs een (voor de meeste lezers) totaal oninteressant blog schrijven over bepaalde aspecten in een synastrie horoscoop, reuze interessant. Kan ik het uren over hebben, en de volgers die hier al langer lezen weten dat ik dat heel af en toe ook wel eens doe. Meestal slaan ze dat blogje gewoon wel even over, iedereen weer blij.

En soms gaan mijn blogs gewoon ook helemaal nergens over, is het maar bla-bla-bla.
Dan schrijf ik bijvoorbeeld dat ik straks lekker even ga fietsen in het zonnetje en gelijk een lekker flesje wijn ga halen voor vanavond en een lekker kaasje. Of dat ik me blij en gezegend voel dat we hier allemaal gezond en gelukkig zijn, ondanks het schrijnende gemis.
En dat ik echt eens moet leren om af te maken waar ik aan begonnen ben. En voor nu betekent dat even dat ik dit blogje van niets compleet met spel- en stijlfouten maar beter snel kan plaatsen en voort moet maken.
Het lezen bij jullie haal ik wel weer in, dat vinden jullie niet erg weet ik.

Heb ik al eens vertelT hoe lief ik jullie vind?

*uitdagend / ondeugend gedrag (niet flirten bedoeld)
**slaapje van Kylian💜

26 gedachtes over “Mijn eigen blog van likmevestje

  1. Kijk dit vind ik een heerlijk blogje leest gemakkelijk, lekker recht voor zijn raap maar niets aanstootgevend. Gewoon lekker leuk om te lezen. Ik denk dat ik ook weet waarom je dit zo schrijft en ook dat vind ik zo leuk aan bloggen. Iedereen mag zeggen wat die wil op zijn eigen blog maar vind wel dat je jezelf moet afvragen zou ik het fijn vind om dit te lezen 😉. Gewoon lekker zo doorgaan Narda

    Liked by 2 people

  2. Wij hebben in Brugge een uitspraak ‘van lek me liptje’ 🙂 – een beetje als ‘likmevestje’, maar wat anders. Vooraleer je me beschuldigt van schunnigheden, dit… http://www.nieuwsblad.be/cnt/7133h7i6
    De storm in een glas water van de voorbije week is wat hij is. De inhoud van je blog is heel divers, en toont Narda als een heel moedige dame ondanks ‘de leegte’ die je overvalt. Blijven schrijven zoals je het doet, en trek je vooral van niemand iets aan.

    Liked by 1 persoon

  3. Ik voel me vereerd (-: Zomaar voor mij een foto van Beaunino in de Jeep op je blog. Had ik al eens gezegd hoe ontzettend lief ik je vind? Ik vind je ontzettend lief!
    Gezellig juist, zo’n kletsblog. Net of ik naast je aan de thee of wijn zit.
    Dikke kus ♥

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

