Efficiëntie

img_3314Kylian moet natuurlijk wat geld sparen voor Australië dus hij werkt wanneer hij maar kan in het restaurant in Beverwijk of de catering (doorgaans Vinkenveen) en wij juichen al die werklust uiteraard natuurlijk alleen maar toe. Puntje is alleen dat vanaf Beverwijk en Vinkenveen ons huis natuurlijk niet meer met het openbaar vervoer bereikbaar is ‘na sluit’, en een auto heeft hij niet.

Dus nu had meneer het volgende systeem bedacht:
Ik ga met de auto naar het station, en laat Kyl weten waar de auto staat geparkeerd.
Kyl gaat met mijn fiets en laat mij weten waar hij deze neer heeft gezet.
Dan pakt hij de auto en gaat naar zijn werk.
Ik rij na mijn werk dan op de fiets naar huis.

Ik moet ‘m nageven: het werkt als een tierelier!

14 gedachtes over “Efficiëntie

  1. Dat doet me denken aan de tijden dat Zoon nog niet mee kon op de fiets. Wij hebben 1 auto en Manlief vertrekt zo vroeg naar het werk dat kind naar de opvang brengen er niet in zit en ik werk tot later en dan is ophalen geen optie. Dus wij deden dat ook zo. Manlief met de fiets naar het station en dan liet hij mij weten waar die stond. Ik met de auto langs opvang en dan naar station en dan op de terugweg anders om. Manlief met de auto langs opvang naar huis en ik met de fiets. Inderdaad ideaal.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

