Droedels / paarden

Heeft u wel eens van droedelen, (of in het Engels doodling) gehoord?
Het is het maken van kleine tekeningetjes terwijl iemand met zijn aandacht aandacht bij iets heel anders is.
Zelf doe ik het ook wel eens, meestal droedel ik een bench, een konijnenhok, of een geopende kartonnen doos, heel saai dus.

Mijn zus droedelde heel veel. In ieder schoolschrift van haar kwam ik er wel een paar tegen die ik zo mooi vind dat ik er graag een aantal aan u wil laten zien.

Negen van de tien droedels waren paardenhoofden:

Op de onderstaande tekeningen had ze dan meer haar best gedaan:

Ik vind ze prachtig. U ook?

10 gedachtes over “Droedels / paarden

Geef een reactie

