Bo-ring

Vrijdag moest ik eerst naar de Praktijkondersteuner GGZ.
Het doet me toch wel goed om met hem te praten.
Praten over vroeger, maar ook over nu. Hij kan heel goed luisteren. En daar ontbreekt het zoveel mensen aan.
Het is voor veel mensen zo gewoon om halverwege je verhaal je te onderbreken met een “Oja, zoiets had ik ook, toen…(blablablabla)”
Overigens met de beste bedoelingen natuurlijk.

Daarna ging ik gelijk boodschappen doen voor het feestje van Rem zaterdag voor zijn vijftigste verjaardag. Kyl, die de catering zou verzorgen, had al een lijstje voor me gemaakt. -Uiteraard weer met producten erop waarvan ik niet eens wist dat het bestond of hoe het eruit moest zien, laat staan waar ik het kon vinden.

Naast zijn ouders, en twee zussen van Rem met hun partners, waren Karin en Steef er en Liset, een nichtje van Rem met haar man. Het was natuurlijk best wel even confronterend dat er niemand van mijn familie meer bij was, gelukkig was Kylian er.
Ondanks het gemis was het hartstikke gezellig, veel gelachen, het eten was erg lekker en het weer zat gelukkig ook het grootste gedeelte lekker mee.

Gisteren dus de boel weer opgeruimd en een beetje op de bank gehangen.

Straks eerst maar een wasje draaien, boodschappen doen, en even langs de bieb en wat logies herschrijven.
Van de thuisstudie nog steeds geen reactie mogen ontvangen helaas, dus kan ik nog steeds niet bij het lesmateriaal. Wie weet, vandaag.
Vanmiddag ga ik maar weer eens fietsen want dat is er een beetje bij ingeschoten de afgelopen dagen.

Pffff…Wat een vreselijk saai burgertrutten logje is dit geworden.

Bijna te saai voor woorden;-)

20 gedachtes over “Bo-ring

  1. Wat is saai, dit is het leven, vanmorgen, gestart met blogs lezen, foto’s voor volgende blog zijn klaar, nu het verhaal nog. vaatwasser uitgeruimd, bed verschoond, wasmachine bijna klaar, kan beddengoed naar buiten, keuken/aanrecht opgeruimd, vaatwasser weer ingeruimd, mijn nagels even schoongemaakt… nu nog.. douchen en wachten tot alles weer klaar is, kan de volgende lading erin, hahaha

    Fietsen? Oh ja, mijn plee papier is op, dus boodschappen komen er ook nog van, spruitjes heb ik al, maar even verse kaas erbij halen in de oven straks 😛

    X

    Liked by 1 persoon

  2. Burgertruttenlogje? Waarom doe je jezelf zo tekort? Je hebt een hartstikke leuk feestje gehad voor Rem’s verjaardag waarbij je je familie miste. Je bent op zoek geweest naar onbekende etenswaren. Je bent gewoon nuttig bezig geweest en hebt het daarna gezellig afgesloten. Werd ook wel weer eens tijd (-: Fijn dat je een goede luisteraar getroffen hebt!
    Kus

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

