Babbelblog

Het wordt wel weer eens tijd voor een normale update.
Ben zo serieus de laatste tijd, je zou er bang van worden.

Rem heeft nu een weekje vakantie. We gaan natuurlijk niet weg. We hadden wel vandaag van Muiden naar Pampus willen varen, maar het weer is er niet echt naar, en ik heb er op het moment eigenlijk gewoon ook niet zoveel zin in om eerlijk te zijn.

Afgelopen dagen heeft Rem hiernaast voor P. het straatje opgehoogd. Dat was natuurlijk flink verzakt doordat onze nieuwe tuintegels daar een paar weken hebben mogen staan.
P. ligt zelf in het ziekenhuis, dus hopelijk is hij er een beetje tevreden over als hij weer thuis komt, maar hem een beetje kennende vast wel hoor, hij is niet zo moeilijk. Bovendien heeft Rem het keurig gedaan. Het moest wel nu, anders had P. hem vast gaan helpen en daar is zijn gezondheid nu even gewoon niet naar.

Het gaat wel iets beter met me hoor. Vorige week ben ik een uurtje op de fiets naar Karin gegaan, en dat was even lekker. Ze had nog een paar Superleukespiksplinternieuwe schoenen voor me die haar niet lekker zaten en waar ik dus erg blij mee ben. Binnenkort tracteer ik haar op Ab Fab, the movie. Is ook wel goed voor me, beetje lach therapie.

Ook het lezen van blogs gaat me makkelijker af, al beperk ik me meestal tot het groepje bloggers die mij al wat langer kennen en ook kan ik weer wat meer interesse opbrengen voor andere mensen. (Al blijft het soms moeilijk als Rem eenmaal goed op zijn praatstoel zit;)

Gisteren zijn we eindelijk met ons drietjes uit eten geweest. Dat was nog voor Kyls verjaardag (8 april), de mijne en onze trouwdag. Bij mijn mannen voel ik me vertrouwd dus dat is wel relaxed. Ben met mijn gezicht naar het raam gaan zitten zodat ik van de andere gasten weinig mee kreeg. Weer thuis op de bank ploffen was ook wel weer èrrug prettig hoor!

Een nieuwe auto is er trouwens nog steeds niet (Billy).
(Lees: het houdt ze samen zo lekker bezig, het zou alleen dáárom gewoon al zonde zijn ze de voorpret te ontnemen). Ze hebben wel al een paar weken dezelfde favoriet. (Naast de vele andere boven budget liggende favorieten natuurlijk, van tijd tot tijd moet ik er gewoon bakjes onder houden).

Opa Jaap is gistermiddag overleden.
Ik wil ECHT NIET dat jullie mij daarmee sterkte wensen of condoleren. Dat vind ik in dit geval absoluut ongepast omdat de lieve man verder gewoon niets van mij is. Dus gewoon niet doen aub. Oké?!!! Het is het verdriet en gemis van zijn familie, van Neef, van Ex, maar ook hen hoeven jullie niet hieronder te condoleren.

Oei. Wat klink ik streng.
Anyways:
Fijne dag allemaal😘

24 gedachtes over “Babbelblog

  1. Ga lekker genieten van een dagje niks doen. Niet varen, gewoon niks doen.
    En lief dat Rem het pad van de buurman heeft opgehoogd. Dan staat dat er ook weer netjes bij. En als de buurman weer thuis is, kan hij er ook van genieten.

    😘

    Liked by 1 persoon

  2. Een dagje niks doen is ook gezellig en als jullie wel gaan varen, kunnen jullie ook almere invaren hoor, i’ll be here, hahahaha Heerlijk dat jullie gewoon zo bezig zijn, samen uit eten zijn geweest en dat jij je veilig hebt gevoeld, en ja dat lezen merkte ik ineens 😉 Leuk!

    De dingen komen zoals ze komen 😀

    Geniet lekker met zijn tweetjes deze week ❤

    X

    Liked by 1 persoon

  3. Oh oh, varen, B wordt ongetwijfeld jaloers als ik het vertel! 😀😀
    Gewoon fijn dat je kan genieten van simpele dingen en de mensen waar je van houdt, dat is een les waar wij sinds een jaar of 2 enorm belang aan hechten, er is niks zo belangrijk…
    Veel liefs!

    Liked by 1 persoon

  4. Je laat je gewoon “niet in de boot nemen” hé, en zodra het wél mooi weer is komt de zin heus wel. Goede buren zijn belangrijk, moet je zuinig op zijn en dat doen jullie goed.
    Streng zijn kan héél nuttig zijn dus puh…. ik zeg lekker niks;-)

    Liked by 1 persoon

  5. Lijkt mij ook hart-stik-ke leuk om naar Pampus te varen! Gewoon “achter de hand” houden voor als de zon wel schijnt. Al je zorgen die wegwaaien in de wind…
    Het maakt mij niet uit waar je over schrijft. Ik lees alles met evenveel belangstelling.
    Ik zou het niet durven om je tegen te spreken…
    Kus ♥

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

