Smalltalk

En de lentedagen lengen zich ongemerkt toch heel voorzichtig aan een. Rem verkeerd (volgens mij) nog steeds in een of ander conflict met -Kaja van- Current -volgens hem moet ik er niet al te veel van opkijken als er eoa fanfare voor op straat voor huis komt spelen om eea goed te maken: de Q-box past overal op, -nou ja, de draadjes dan- maar doet het al twee maanden niet, ondanks alle vier extra apparaten à 89 euro borg die we op hun verzoek extra hebben aangesloten om verbinding te krijgen+ versterker omdat de afstand tussen A enB volgens hen te groot is.
En nu krijgen we al herinneringen over de maand JULI.

Juli Ja. Maar goed, tot zover (ook) de update over onze ongevraagde nieuw een ongevraagde e(nergie-etende!!) gasmeters per maand;-)

Heerlijk gevaren zondag. Erg Zennnnn


En verder: ik mag komen voor een sollicitatiegesprek. Erg spannend en ik heb heel veel zin in deze nieuwe baan, maar geen man overboord als het uiteindelijk niets wordt, hoewel het natuurlijk heus wel jammer zou  zijn.

Vanmorgen mijn zesde loopbaangesprek gehad. Als ik banen mocht kiezen zonder rekening te houden met mijn talenten en opleiding zou ik het wel weten!

Vanavond heerlijk gelachen met mijn twee mannen om Spook. Ik pieste bijna in mijn broek.
Kijk dan: net Heino. Whahaha!!!image

Liefs😘

20 gedachtes over “Smalltalk

  1. Wat een heerlijk blog! Alsof met het mooie weer je levenslust een boost krijgt. Die Rem aan het roer. En jij lag lekker te zonnen met je bikini, zag ik op fb. Dat er nog maar veel van zulke dagen mogen komen.
    Dikke kus.

    Liked by 1 persoon

  2. En eh…. was de prinses op de erwt óók aan boord van “de sloep”! 😉 lijkt me heerlijk!
    Leuk dat je op sollicitatiegesprek mag komen, dát is al een “onderscheiding”. Toi toi toi!
    Hélemaal te gek die spook

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

