Zondag in beelden…

Vandaag was het fris, maar over het algemeen droog, dus we konden lekker buiten spelen.

De tuin is nog steeds niet klaar. Donderdagmiddag komen de stratenmakers weer om het verder af te maken. Tenminste, we hopen (allemaal) dat het dan echt af is. Wat een klus zeg.

We hebben vandaag het hout van de de schuur schoongemaakt, en Rem heeft een dakje van pitriet op de golfplaten gelegd. Veel beter zo.

Vanmiddag nog een uurtje met buurman Pascal een pilsje gedronken op ‘de goede afloop’ en een aardigheidje gegeven om de overlast van de afgelopen weken een beetje te compenseren.
Binnenkort, als her warmer is doen we dat nog wel wat uitgebreider met een bbq.

Was een heerlijk dagje.
Volgens mij waren wij ook de enige gekken die buiten zaten. Het was ook maar net 10 graden.
Of zat u ook lekker buiten?

Morgen weer aan het werk, een vroege dienst. Ook wel weer gezellig hoor!
Hier wat foto’s voor wie het leuk vindt.

image

image

image

image

image

image

19 gedachtes over “Zondag in beelden…

  1. Als het zonnetje van de partij is, vind ik dat nog ok om buiten te gaan zitten, 10 graden. Maar hier was het ook echt wisselvallig,dus gingen we enkel buiten voor een wandeling.
    Mooi hoor, die tuin van jullie. Dat komt vast goed!

    Liked by 1 persoon

  2. Maar dat ziet er al heel goed uit zover! Prachtig!

    En gisteren buiten zitten? Hier? In de volle regen? Wat denk je zelf, hahaha Ik had zelfs omdat het begon met zon mijn wasgoed buiten hangen, nou die is alsnog helaas in de droger beland omdat… en natuurlijk, tegen etenstijd, uur of 5 a 6, alsnog even die volle zon in mijn bakkus, natuurlijk! hahahaha

    En wat lief, dat jullie de buren een aardigheidje hebben gegeven, iets wat hier denk ik niet gebeurt, zouden meer mensen moeten doen 😉

    X

    Liked by 1 persoon

  3. Als je een beschut hoekje hebt kan het makkelijk hoor. zou ik óók even lekker gaan zitten. Je weet wel, dat verhaal van de gedane arbeid…enz.
    Heerlijk als je nog in een buurt woont waar “een goede buur zijn” nog iets betekend. Het is eigenlijk zó normaal dat je even iets aardigs doet als je voor wat overlast hebt gezorgd.
    Wij kennen dat gelukkig ook nog en onze nieuwe buren zijn op dat gebied ook een aanwinst.

    Liked by 1 persoon

  4. ook bij 10 graden kan het in het zonnetje best aangenaam zijn. Beschut tegen de (soms wel gure) wind. Ik zou me wel op jullie terrasje willen neervlijen, Narda. Met een lekker biertje of wijntje welteverstaan… 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

