Qualitytime…

Wat is het toch lekker om zomaar een weekje vrij te zijn.
Beetje lezen, beetje rommelen, beetje nietsen in het zonnetje, zalig.

Natuurlijk heb ik wel wat gedaan hoor. Dinsdagavond was er een herdenkingsdienst door Hospice de Schelp georganiseerd voor al de mensen die in hetzelfde halfjaar als mam zijn overleden. Erg mooi was het, en ook leuk om oude bekenden te zien, vrijwilligers, verpleegkundigen en natuurlijk andere familieleden.
Alle namen werden genoemd. En voor iedere overledene was er een witte roos.

Woensdag gezellig bakkie gedaan bij Yvon. We begonnen buiten in het zonnetje, maar eindigden toch binnen vanwege de regen.
Dinsdag avond met Kyl samen gekookt.
Gnoccies. Kent u die?
Nee? Laten zo!

Gister met Kyl naar Zwolle geweest. Neef vertrok vanaf Groningen. We troffen elkaar om kwart voor twaalf voor de AH to Go.
Lekker geshopt (kookwinkels met name, ik ben nu eindelijk in het bezit van een Spirelli;-) en lekker geluncht bij Vito, een Italiaans restaurant aan de Grote Markt. Was erg goed om mijn neef weer te zien. Een knapperd is het hoor!
En het gaat gelukkig ook redelijk goed met hem.
Thuis nog een uurtje met mijn mannen in het (koude) zonnetje buiten gezeten en snackbarvoer gegeten, bah!

Nu ben ik onderweg naar Amsterdam. Borreltje met Joyce en nog wat ex collega’s. Zin in, maar ik maak het niet laat want ik moet Rem helpen de tuin leeg halen en meubels verplaatsen.
Morgen om 7 uur staan de stratenmakers alweer op de stoep.
Ik ga maar groentensoep voor ze maken, het wordt fris en regenachtig.
Hoop zo dat het morgenavond af is.
Ben de troep in huis een beetje zat.

Fijn weekend allemaal!

19 gedachtes over “Qualitytime…

  1. Wat heb je lekker veel leuke en mooie dingen gedaan.
    Mooi die herdenkingsdienst. 😘

    En nu hoop ik dat je een super leuke dag hebt en dat je tuin morgen klaar komt. Uhmmm staat er een beetje raar… Klaarkomende tuin… 😁

    Liked by 1 persoon

  2. Gnoccies, weleens van gehoord maar gegeten? Nee ik geloof het niet, hahaha Wel had ik dat ooit met Knudels, in Duitsland, zelf gemaakt uit een pakje, ik vond het zo smerig? Maar ik heb denk ik de verkeerde gehad, dat zelf maken uit een pakje, ahahahaha

    Fijn van de stratenmakers, zijn het ook 350 gehaktballen geworden? 😉

    Ondertussen zondag, nog 1 dagje, geniet ervan!

    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

