Vakantie

Best lekker eigenlijk, zomaar een weekje tussendoor vrij.
Eigenlijk had ik gehoopt dat de tuin nu betegeld was, maar helaas kwamen we -je gelooft het niet- nog behoorlijk wat zand tekort.
Nu dus weer wat bijbesteld. Morgen wordt het gebracht. Buurman Pascal zit dus nog een week tegen ons zand (voor) en tegels (op zijn tuinpad) aan te kijken.
Wel jammer natuurlijk, maar niets aan te doen, Rem en de stratenmaker hadden samen in maart bedacht dat acht kub ruim voldoende zou moeten zijn.

Anyway, de tuinmeubelen werden vrijdag ook bezorgd, en terwijl de stratenmakers buiten bezig waren zette Rem de meubels in elkaar. De hele woonkamer staat vol.

Zondag bedacht Rem dat hij de voordeur wel vast kon schilderen, dus boven op de meubelen en tuinkussens liggen nog eens de jassen, de kapstok en alles wat zich voor gisteren in de hal bevond.
Gezellig hoor;-)
Nou ja, het is maar tijdelijk.
Vandaag heb ik heerlijk op de tegels die wél gelegd zijn in het zonnetje zitten lezen. Rose erbij, paar olijfjes en het gezellige geklater van het in ere herstelde vijvertje met fontijntje van pap op de achtergrond.

Het lezen van mails en blogs wil ik deze week ook een beetje beperken, als dat mij tenminste lukt. Is wel even goed voor me denk ik. We gaan het zien.
-Uit het oog, maar niet uit het hart hoor!-

imageimageimage

image

20 gedachtes over “Vakantie

  1. Dat gaat mooi worden. Ook de tuinmeubels, prima keus met mooi blauw kussentje 🙂
    En een stomdronken kat, dat beloofd nog wat voor komende zomer 🙂

    Ik vind je fonteintje met Maria ook prachtig!

    Liked by 1 persoon

  2. Die laatste foto, hahahahaha en ja genieten, soms is bloggen even gewoon rustig zijn en stil zijn, omdat we weer naar buiten kunnen en genieten van het mooie weer! Ik ga er zo ook weer vandoor en ben dan ook de rest van de dag weer pleitte 😉

    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

