Moeilijke dagen…

Ze hakken er toch wel in.
‘Dit soort dagen’.
Viel de trouwdag van mijn ouders mij eergisteren al een beetje zwaar, vandaag, op Kylians 19e verjaardag mis ik ze helemaal.
Wat waren ze trots toen hij geboren werd.

De jarige job zelf ligt nog op 1 oor. Hij kwam rond een uur of vijf met de nachtbus thuis en had een gezellige avond gehad.
Dat vind ik fijn voor hem.
Om vier uur moet hij alweer werken. Ik ga zelf ook werken op mijn verjaardag.
Wat een kutdagen zijn het toch.
Sorry.

Nou, laten we er maar weer het beste van proberen te maken:
Ik ga maar even een lekker gebakje voor ons scoren.
Vanmiddag viooltjes kopen voor in de bakken voor het huis. (gele uiteraard, ik zou niet dúrven;-)

Vanmiddag moet ik ook nog achter een nieuw paspoort aan.
*ben’mkwijt*

Toedels!
image

image

27 gedachtes over “Moeilijke dagen…

  1. Toch van harte gefeliciteerd en probeer er ondanks alles van te genieten. Van oma trots snap ik natuurlijk álles!
    Maar inderdaad, weer “zo’n eerste keer zonder” hakt er in.
    Gewéldige foto’s, om bij weg te smelten, prachtig moedertje ben je daar.

    Liked by 1 persoon

  2. Ja die dagen… het blijft er ook eigenlijk best wel inzitten hoor, misschien niet direct later, maar als er dan iets gebeurt, dan zie je het, als hij/zij erbij was geweest dan… momentje… in jezelf.

    En je paspoort kwijt, hoe krijg je dat nu weer voor elkaar!

    X

    Liked by 1 persoon

  3. Sommige dagen blijven lastig ja. Mijn vader heeft nog steeds moeite dat zijn vader, mijn opa, nooit mijn jongste zusje heeft gezien. Zij werd geboren een jaar na zijn overlijden. Dit jaar wordt ze 13…
    Gefeliciteerd met Kylian, en sterkte! X

    Liked by 1 persoon

  4. Je bent een mooi en heel sterk mens .en ja dan mag je toch even lekker van een gebakje genieten ,die heel kleine dingetjes die het even wat draaglijker maken en waar je een beetje van geniet .Sterkte Meiss want het is soms zo heftig allemaal die jaren die achter je liggen .
    Lieve groetjes Elisabeth

    Liked by 1 persoon

  5. Je hebt zo van die dagen
    Mijn moeder stierf in 1991 mijn vader nu vlak voor de kerst
    Vrijdag telefoon dat de grafsteen er terug staat met zijn naam en foto er nu ook bij
    Zaterdag met bloemetje naar graf geweest .. Zo confronterend de foto van mijn vader daar te zien alsof hij voor een tweede keer sterft

    Proficiat nog voor de jarige

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

