Kom maar op met die zomer..

Ik heb lekker even een weekje vakantie.
Zo zalig.
Gister kwam ik de nachtdienst uit en nu ben ik vrij tot volgende week maandag, wat een heerlijke luxe.
Heb natuurlijk wel het nodige op het programma staan:
Ik wil allereerst ook even naar Alice om mijn haar te laten knippen.
Woensdag bakkie bij Yvonne,
donderdag met Kyl naar Zwolle, daar hebben we afgesproken met Neef, lekker lunchen of zo. Morgen: Kyllywilly jarig maar die zal ik amper zien, druk als hij is. Witte was+kast opruimen, en wachten op de nieuwe tuinmeubeltjes. Vandaag heb ik tuinkussens gekocht met Karin in Zaandam en daarna gezellig nog twee roséetjes gedronken bij haar thuis.
Zaterdag komen de stratenmakers en ga ik
viooltjes kopen voor aan de voorgevel.
Maandag komt Karin helpen onze zonnebedjes testen, want dan wordt het 17 graden. Het voelt dan bij ons in de tuin uit de wind al snel als 20 graden hoor, kom maar op, roséetje erbij, parasolletje op, helemaal heerlijk!

Heeft u  ook zo’n zin in warm zomerweer?
Ik kannie wachten, ben er zo aan toe!

U ook?

24 gedachtes over “Kom maar op met die zomer..

  1. Lekker meisje, geniet ervan! Wat zal het mooii worden bij jullie.

    Wat die temperatuur betreft, laat maar even. Zit net met m’n okseltjes omhoog voor de airco, mag wel even iets minder 🙂

    Liefs Petra

    Like

Geef een reactie

