Droge kost

Druk weekje achter de rug en een druk weekje voor de boeg.

Vrijdag had ik de CT scan angio van mijn hoofd. Wel een gek gevoel hoor, als je die contrastvloeistof door je lijf voelt gaan. Eerst heel warm in mijn hoofd, en een paar seconden later voelde het net alsof ik moest plassen.

’s avonds gezellig met Yvonne, Alice en Jaqueline gegeten bij het Ruijterhuis in Castricum.

Zaterdag ben ik lekker wezen winkelen met Kylian in Zaandam, en ’s avonds ben ik verder gegaan met mijn huiswerk waar ik vandaag weer mee verder ben gegaan.
Ik weet nog niet of ik het hier ga plaatsen, het is nogal een bizar verhaal geworden, wat tamelijk dicht bij mijzelf ligt, maar tegelijkertijd volstrekte onzin bevat.
U zou er misschien iets van kunnen gaan denken.

Morgen werk ik een dagdienst, dinsdag tot 20:00, woensdag heb ik eerst cursus en ga ik direct daarna twee nachtdiensten in en zondag wederom een dagdienst. Kortom: druk.

Kyl gaat morgen beginnen aan zijn lange stage, dus van hem hoef ik voorlopig ook weinig hulp te verwachten.

Gelukkig komt Yvonne morgen de ramen lappen, ik dacht vorige week al dat ze zou komen, maar had mij vergist, wat een domper was dat zeg;-)

Wens jullie vast een fijne (werk) week.
💋

20 gedachtes over “Droge kost

  1. Afgelopen zondag een feest gehad in het Ruiterhuys te Bakkum
    Kwam er voor het eerst.
    De entree viel mij VIES tegen, omdat wij door de stallen moesten om de feest’schuur’ te bereiken
    En als ik aan het einde mijn hoed van de grond moet rapen uit het vieze stallen stof, was het maar goed dat ik voldoende bier op had.
    Vanmorgen een uur bezig geweest om hem schoon te maken.
    Super feest met heerlijk eten.
    Dat dan weer wel!

    Like

Geef een reactie

