Weekendje-weg-Plog

image
“Ja daag hoor!”

image
Heeft u al enig idee?
image
We gaan eerst naar Harderwijk.
image
Beetje wandelen, shoppen…
image
Geveltjes kijken…
image
Lekkere kaasjes kopen…
image
Wat plaatjes schieten…
image
Terrasje pikken…Hartstikke leuk stadje, bijzonder rustig ook.
image
Om zes uur zijn we in hotel de Heerlickheid in Ermelo. Was wel heel toevallig dat we daar mijn nichtje Mariella tegen kwamen die daar een vergadering had met de Rolls club.
-Bed check!-
image
-Douchemuts check!-  hapje eten dan maar?
image
Rem kent een leuk trucje…
image
Goed opletten mensen…
image
Hop-hup-flots…
image
Een mitella!
image
Reuze knap hoor Rem.
image
Ik kan een trucje met Carpaccio…
image
TaDa!!
image
‘Overdach…’
image
Kijk Rem eens blij zijn met zijn ‘tuintje’. Het was inderdaad erg lekker, de hoofdgerechten vonden we niet zo best.
image
Alles op? Mooi dan kunnen we nu even kijken bij het NK pokeren. Heeft u ook altijd al eens willen poseren onder zwarte en rode ballonnen?
image
Kijk hem eens glimmen die beker. Kom, saai volk die pokerfaces. Laten we gaan poolen of zo…
image
‘En? Wat is uw motief’
image
Kom maar op met die ballen…
image
Hier kan ik ook een trucje mee…image
Of ze mee mochten doen. Tuurlijk mogen jullie meedoen Gert en Yvet.

-Kenden jullie Gert en Yvet al? Wij niet. Nooit van gehoord. U ook niet zeker. Maar daar zal ik verandering in brengen, want Yvet wil heel graag op mijn blog.
-Zeg allemaal eens netjes hoi tegen Yvet-
image
Zij wilde ook graag op mijn blog. Vooruit. image
Yvet had een wandeltip voor ons: Boshuis 3.  Voor de zekerheid maakten we er maar even een foto van. Als ezelsbruggetje zeg maar.
image
Ze wilde echt heel erg graag dat we naar dat Boshuis gingen…
image
Je zou er bijna wat van denken. image
De ober dacht dat hij ook een trucje kon, maar dat werd niets. Teleurstellend. Toen zijn we maar met Gert en Yvet vast een beetje op de bonnefooi gaan pré-welnessen en naaktzwemmen in de kelder tot we rond vier uur ’s morgens gesnapt werden door de beveiligingsbeambte.

image
De volgende morgen begon ik hier maar mee.
image
Daarna was het tijd voor de Welness. Remprobeerde  nog van Nietess, maar daar trok ik mijn niets van aan. Meekomen jij!
image
Omdat we het hotel goedkoop geboekt hadden vond ik dat er best een massage voor Rem en een gezichtsreiniging voor mij vanaf kon.
Als herboren gingen we om zes uur naar het nieuwjaarsfeestje van Rem zijn werk.
Het was leuk om weer even met Wilco en Brenda te kletsen, maar verder was het niet echt ons ding. -Zeg maar.-
Om tien uur zaten we alweer in de lounge bij Jambers.

Zondag. 

image
Kijk. Dan ga je toch weer twijfelen hè?!
image
Het hotel had ook nog wel een wandeltipje.
  
(maar eerst Kyl even stangen;-)
image
Kriebel, krabbel, knuistje…

image
Gelooft u me, het is echt beter als Rem dit doet.
image
Dansende bomen.
image

image

image
Gelukkig had ik schoemen met hoge hakken aan. Echt een aanrader.
image
Waar blijft die f*** hei?!
image
Ahhh:-D
image
Nog een heus onderduikershol uit ’44…
image
Wat champignonnetjes…
image
Een grafheuvel…
image
En een pittoresk schuurtje, maar dan is het toch echt een eind aan de marteling wandeling gekomen.
Het Boshuis zat inmiddels tot de nok toe vol met kindertjes met stroophandjes, jolige papa’s en getergde mama’s, dus dronken we nog een wijntje in Garderen voor we weer lekker naar huis gingen.

Was een heerlijk weekendje zo. Een paar dagen niet actief op FB en WordPress is ook best wel eens goed voor me.
Nu lekker eerst spekpannenkoeken eten van Rem, en staks de heerlijke kaasjes toe.

35 gedachtes over “Weekendje-weg-Plog

  1. Jaloers * – * jaloers* – wat een fantastische trip hebben jullie gemaakt. Met de nodige humor, een beetje in de stijl waar wij een uitstapje mee maken. De foto van die witte poes – hilarisch! Die derde foto kon Brugge wel wezen.
    Dank dat je ons liet meegenieten. Die uitstap hadden jullie dik verdiend. (mag ik zeggen dat Rem er een sympathieke kadee uitziet, en dat jij straalt op de foto’s??)

    Liked by 1 persoon

  2. Nou lekker weer dan. Ik zag dat Jolanda aan het werk was op de zuivelhoeve. Dat Evert nog netjes aan het werk was tijdens het pokeren en dat Johan nog netjes aan de tafel zat. Ik zal toch eens vragen of hij nog wat gewonnen heeft. Was Marieke nog aan het werk.. die werkt in de bar daar.. heb je daar geen foto van? Dat zou ik helemaal hilarisch vinden. Heerlijk door de bossen en de heide. In Garderen. daar was je toch niet vandaag he.. want dan is alles gesloten.

    Love As Always
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

  3. Spekpannenkoeken! Daar wil ik wel een (bescheiden) wandelingetje voor doen. Maar niet op schoenen met hoge hakken 😉 Narda, jij kan ook alles!
    Ik las “Harderwijk” en dacht aan Di Marion…
    Liefs Kakel

    Liked by 1 persoon

    • Ja, ik begrijp dat Di Mario daar ergens vandaan komt. De pannenkoeken waren weer heerlijk. De wandeling was maar 7 km hoor, maar twee jaar geleden had ik echt niet durven hopen dat ik ooit nog zo’n wandeling zou kunnen maken. Niet snel hoor, heel rustig aan. Slechts 1 keer onderuit gegaan;-)

      Like

  4. Grappig om te lezen… je was bijna op mijn geboortegrond, waar ik 16 jaar heb vertoefd 🙂 en boshuis 3 gingen wij regelmatig naar toe als we gewandeld hadden in het ‘solse gat’ haha. Ook nu kom ik er nog wel eens… maar dan op héle rustige dagen :-). Hoop dat je even lekker hebt kunnen bijtanken in ieder geval en wens je een fijne week!

    Liked by 1 persoon

  5. Heerlijk even naar Ermelo! Heb ik al heel wat voetstappen liggen maar of ik dat Boshuis ken? Geen idee, maar de hei had volgens mij heel wat meer dichterbij kunnen zijn, hahahaha

    Heerlijk dat jullie zo genoten hebben in elk geval, dat is het belangrijkste 😀

    X

    Liked by 1 persoon

  6. Heerlijk Nar, zo’n weekendje weg. Ik ben al veel en veel en veel te lang niet bij je geweest – ik moet zoveel bijlezen overal, het is om moedeloos van te worden. Toch wil ik je/jullie – het is wat laat, ik weet het – een mooi en goed 2016 toewensen. We gaan er, ondanks alles, maar weer wat van proberen te maken! Liefs, xx

    Liked by 1 persoon

  7. Mijn stadje, Harderwijk. Mooi he? Ik woon er al bijna 20 jaar niet meer, maar mijn ouders gelukkig nog wel. En Boshuis 3? 3 is de plaatsnaam, is mijn opa nog geboren in het bos vlakbij het Boshuis. Lekker weekendje zo te zien. Voelt toch een beetje als mijn achtertuin nog…

    Liked by 1 persoon

  8. Een heel verhaal met een massa (leuke) foto’s. Die Rem lijkt me een leuke kerel. Hij heeft verdorie humor.
    Heb jij het groene laken heel gelaten trouwens. Het zag er wel heel stoer uit.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

