Tip-tag 2016

‘Als ik u één tipje mocht geven…’

Al een tijdje denk ik na over een tag die voor mij persoonlijk waardevol zou zijn. Het zou een tag moeten zijn waar een beetje liefde en zorgzaamheid uit sprak, waar je misschien iets van kunt leren, of gewoon handig is om te weten.
We zijn allemaal maar mensen met onze eigen problemen en strubbelingen en hebben hiervoor onze eigen manieren, oplossingen en zienswijzen gevonden om hiermee om te gaan.
Door middel van deze tag wil ik proberen al die kleine wijsheden en andere handige tips aan elkaar door te geven.

In de laatste week van het jaar 2016 wil ik dat de tag weer bij mij –Beaunino– terug komt.
Ik zal hem dan plaatsen zodat iedereen die mee heeft gedaan dan weet waar alle tips van het jaar 2016 terug kunnen worden gezien.

Zonder regels wordt het natuurlijk een zootje.
De regels die ik voor deze tag bedacht heb zijn als volgt:

– Neem deze regels over als je een volgend persoon tagt.
-Tag slechts 1 persoon, indien deze geen zin heeft om de tag over te nemen tag je iemand anders. Kun je binnen een week geen ander persoon vinden dan geef je de tag terug aan mij, Beaunino.
-Als je de tag hebt aangenomen is het de bedoeling dat je binnen een week je bericht hierover plaatst.
-Neem daarin alle links naar je voorgangers onderaan je bericht mee en plaats daaronder dan weer de link van het bericht waarin jíj getagd bent, met daarachter de (blog)naam van jouw tagger.
-Maak je bericht liever niet te lang, maar geef er wel je eigen invulling aan. Denk aan je favoriete quote,  of eventueel dè huis-tuin en keukentip die je leven zoveel makkelijker heeft gemaakt, whatever!  Als je denkt dat een ander wat aan jou tip kan hebben is het gewoon oké. 

Klaar voor?
Goed, daar gaan we:

Mijn tip voor alle mensen die dit lezen is:

“De kunst is niet te kijken naar wat de mensen zeggen, je moet kijken naar wat ze dóén”.

Ik hoop dat jullie het een leuke tag vinden, maar niets zo vervelend als met een tag opgezadeld worden waar je geen zin in hebt. Voel je dus alsjeblieft niet verplicht.

Kakel, ik weet dat je niet zo gek bent op tags, maar ik hoop dat je deze tag de moeite waard vindt en mee wilt doen?

groetjes, Narda (beauninoblog)

33 gedachtes over “Tip-tag 2016

  1. Daar is góed over nagedacht, wat ik er goed aan vindt is dat je slechts één blogger moet taggen maar dat je de tag terug kunt geven aan jou wanneer die blogger er niets in ziet.
    Als ik het goed begrijp heb je dus aan het eind van het jaar een lijst met minstens 52 tips.
    Maar dus ook onderaan je logje een flinke rij met linkjes naarmate het jaar vordert (als ik het goed begrijp) . Nu ja, een link kost niets natuurlijk;-)
    Ik ben benieuwd naar de invulling, kort houden is zeker niet m’n sterkste kant dus neem dát even mee in de overweging om me eventueel ooit te taggen als je hem terug gekregen hebt;-)
    Maar toch, leuk initiatief want het is toch écht anders dan anders!

    Liked by 1 persoon

  2. Hoe kan ik jou nou iets weigeren 😉 Ik voel me gevleid dat je aan me hebt gedacht plaats binnenkort je tag. Hartstikke leuk bedacht van je. Ik ga er niet al te goed mijn best op doen, want dat staat ervoor garant dat ik geen inspiratie krijg. Dus het wordt er eentje uit de losse pols…
    Dikke kus ♥

    Liked by 1 persoon

  3. Pingback: Happy |

  4. Hallo, hallo, ik plaatste vandaag mijn tip-tag-2016. Maar degene die ik tagde, neemt hem niet over lees ik net. En nu las ik dat ik het stokje dan terug moet geven aan jou. Bij deze dus.
    Hopelijk vind je iemand anders die je kunt taggen. Sorry.

    Liked by 1 persoon

  5. Pingback: Tip-tag 2016 nu al gestrand? | Beaunino

  6. Pingback: Narda’s Tip-tag | van koninklijk tot knettergek

  7. De kans is waarschijnlijk klein dat ik de tag in de schoot krijg geworpen, maar ik zeg het toch even, om onnodig geschuif te voorkomen. Ik doe niet mee. Ik hou niet van kettingbrieven, awards, enz. Voor een ieder die er anders over denkt. Veel plezier.

    Like

  8. Ohhh en ik kreeg hem van Marja en heb ermee gewacht en gedacht, ik doe hem echt een keer.
    Lees ik nu de instructies en wat precies de bedoeling is… heb ik veel te lang gewacht… Is dat erg?
    Sorry… maar ik heb veel tijd voor andere dingen nodig op dit moment.
    Maar ik zou hem morgen willen plaatsen, kan dat nog? Laat maar horen…
    Liefs en XXX

    Liked by 1 persoon

  9. Pingback: De Tip-Tag van Narda… – "Iris Papilio"

  10. Pingback: De Tip-Tag van Narda 2016… – "Iris Papilio"

  11. Pingback: Tip-Tag van Narda 2016…. – dewerelddoordeogenvanjuistja

  12. Pingback: Tip-Tag van Narda 2016 | WorldsApart 2.0

Geef een reactie

