Bedankt, fijne jaarswisseling en een gelukkig nieuwjaar!

Ik wens jullie via deze weg allemaal een hele gezellige jaarswisseling en een goed 2016. Ik heb de neiging om op iedere nieuwjaarswens te gaan reageren (soms word ik gek van mezelf) maar dit jaar breng ik dus mijn wens in één keertje, voor iedereen via deze weg. 

Tegelijkertijd wil ik dan ook alle mensen bedanken die mij gesteund hebben in dit moeilijke, maar ook mooie afgelopen jaar. Een hele dikke 💋 voor jullie!!

26 gedachtes over “Bedankt, fijne jaarswisseling en een gelukkig nieuwjaar!

  1. Ik weet ook niet meer wat ik met al die nieuwjaarwensen moet…..krijg er ook eerlijk gezegd een beetje de schijt van.Volgens mij blijven we elkaar zo een gelukkig nieuwjaar wensen. Maar goed…..ik doe het niet ook,tot volgend jaar Xxxx

    Liked by 1 persoon

  2. Hier de oplossing:

    Even een standaard tekst omdat iedereen nu met de beste wensen komt, en ja, het is ook gemeend, anders kom ik de volgende woorden niet bij jou brengen 😉

    Ik wens iedereen een fijn NIEUWJAAR toe! Dat alle wensen die jij of jullie ook maar hebben, uit mogen komen of in elk geval, gezaaid zijn of mogen worden. Want ik wens iedereen heel veel liefde, licht, gezondheid, rijkdom, weelde en geluk toe in 2016, maar ook ver daarna! ❤

    hahahaha 😉

    Liked by 1 persoon

  3. Lieve Narda,
    Als ik iemand een gelukkig nieuwjaar wens, is het jou (met al je dierbaren)!
    Dankjewel voor je bezoekjes en reacties aan/op mijn blog. Dat je daar toch de zin en tijd voor gevonden hebt tussen alle misère door, vind ik een wonder.
    Je verdriet en rouw kan ik niet wegnemen, maar als ik een lichtpuntje voor je kan zijn: graag!
    Een dikke pakkerd en heel veel goeds voor 2016 ♥

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

