Me rug op!

Heb ik u nu al eens verteld dat onze kater Spook, ofwel Tigro Blanca Da Silva Nunes Carril, alias ‘Terror Jaap’ er iedere week een andere plek op na houdt?
Zo vervelend.
Deze week kon hij daarom onze rug op;-)
image

image

image

image

image

image

15 gedachtes over “Me rug op!

  1. Naast mij zit een terror hondje. Hij kreeg van een vriendin een bal met een gat .Dat gat kun je vullen met hondenkoekjes. Onder het rollen vallen die er uit .hij had het heel snel door en zo gauw hij geen geluid meer hoort duwt hij met z’n snuitje de bal naar me toe en blaft om meer.
    Niet dus, genoeg is genoeg.
    Terror Jaap voelt zich helemaal thuis op jou rug. Ik ben benieuwd naar zijn volgende plekje.

    Groetjes, Ria

    Liked by 1 persoon

  2. Dat doet onze kat nou nooit 😆! Ze kiest wel regelmatig een nieuwe ligplek maar niet op mensen…..nee, geen schootkat maar ook geen rugkat of nekkat,of …waar dan ook op een mens. Als mijn man op reis is, mag ze op bed en komt ze wel steeds dichterbij, snurkt net zo hard als manlief (dus die mis ik niet daarin)! Is het kind de deur uit en daarmee een gespreksonderwerp minder,is de kat een mooi gespreksonderwerp! Heerlijke beesten! Benieuwd waar jouw kat nu een plek gevonden heeft na de ruggen. Groet, ingrid (SE)

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

