Snert

Het zal een raar blogje worden.
Veel te vertellen heb ik niet, nou ja…heb ik wèl, maar kán ik niet.
Over werkgerelateerde zaken wil ik gewoon niet bloggen, maar ze houden me wel bezig.
Dat u het gewoon even weet.

Vandaag heb ik even een bankdagje.
(Op dringend advies van Rem die mij geloof ik ietwat gespannen vindt lately;-)
Gewoon een beetje lezen, bloggen, erwtensoepje bouwen, chocoladeletters eten, rozijntjes strooien voor de kipjes, dat soort dingen.
Soms heeft een mens zoiets gewoon nodig.
Morgen en zondag moet ik weer werken.

  Ben trouwens ook nog redelijk uitgeblust van het uitje met oud vriendinnetje afgelopen woensdag.
We hadden om drie uur afgesproken op het CS op spoor 2 (best dapper) en het is dat het bonnetje zegt dat we even voor half elf afrekenden, anders had ik het niet meer geweten.
Sterker, we dachten de volgende dag zelfs dat we vergeten waren af te rekenen, en hadden al afgesproken dat ik dat nog even alsnog zou gaan doen toen vriendin het bonnetje alsnog in haar jaszak vond.
Ben geloof ik via station Bijlmer weer naar huis gegaan.
Maar het was het al met al meer dan waard.

Nu zit ik te twijfelen of ik in bad zal gaan, een vaag stukje op mijn blog zal schrijven over astrologie, mijn haar zal gaan verven, mijn nagels zal gaan lakken, de kerstboom op zal gaan zetten of de NLP voor Dummies zal gaan lezen.
-Gek word je ervan!
Kent u het?-

Ik zou natuurlijk ook weer eens iets aan sport kunnen doen.
Beetje Hardlopen.
Stukje fietsen.
Zou kunnen.
Zou kunnen.

Eerst nog maar even in mijn pannetje roeren, wat pilsjes koud leggen en de wijn vast maar wat laten ademen.

Een mens moet ergens beginnen.

20 gedachtes over “Snert

  1. O, dit herken ik zo! Je kunt je een hele dag bezig houden met allerlei dingen die je zou kúnnen doen, ware het niet dat je er te lamlendig voor was. En dat het gewoon veel te veel is voor één dag 😉 Gewoon inschenken, Narda. Dan ademt die wijn maar niet…. Fijne avond, eet smakelijk en goed weekend. Enne… Rem had wel gelijk, natuurlijk!

    Liked by 1 persoon

  2. Oh niets hoeven te doen en van alles kunnen op jouw tempo, of niet, ja daar verlang ik nu ook even naar, hahaha zondag! heb ik mijzelf beloofd, ook ik moet nog even door, en eigenlijk nu op bed liggen… nou dat ga ik zo maar even doen en mijn wekker gaat ook zo, al kan ik daar ook nog niet over uitwijden…

    Ik wens je een fijn weekend toe, op je werk, ja ook daar.

    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

