:-(

Het was weer niet eerlijk hoor.
Weet u wat Rem en Kyl gisteravond hier thuis hebben gegeten?
Dit: image

Ik bedoel maar even.
En wat at ik?
Nassi van het ziekenhuis:-(
En alles was natuurlijk weer op toen ik gisteravond thuis kwam.

Vorige week aten ze tijdens mijn avonddienst dit:
image

En de week er voor deze:
image

In week 45 had ik dit ook al gemist:
image

Van deze heb ik trouwens ook alleen maar de foto’s mogen zien:
image

image

image

Eten ze bij u thuis ook altijd expres hele lekkere dingen, nét als u er niet bent?image
imageimage

27 gedachtes over “:-(

  1. Hier gaan ze, als ik een nascholing heb, altijd een pizza eten in de stad. Gezellig met zijn tweetjes uit eten, lees ik dan op FB. Alsof het met zijn drietjes níét gezellig is en alsof ik geen pizza wil. GRRRRR!! :((

    Like

  2. Hier is het -gelukkig – meer andersom, manlief heeft vaker de avond dan ik. Vorige week ging het wel een keer aan mijn neus voorbij toen ik later op de avond thuis kwwam, zoonlief had zijn portie al op en manlief had de rest mee naar zijn werk genomen…

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

