Beaunino weet wel raad

Wat hebben een gepensioneerde leraar met slijmvlies ontsteking, een vermoeiende Eric Scheerder, een katoenen zak voor broeder, een treurende valkparkiet, sterke sangria, een carnavalsknobbel, een bedpraatboek, het plastic zitbad van de Hornbach, een alcoholcontrolefreak, gezellige urnentuintjes, Terry de Slingeraar, een toverkistje, wijn met spruitjes, een zakje saroma bij de stoofpeertjes,
Ambonese schuimpjes, de buxusrups, een kippenlul, het huis van Bonnie st. Clair,
de fooienpot van de radiotherapie, Jan Steen met zijn derde been en de schimmel op het snowboard in de schuur gemeen denkt u?

Juist.
Voor als de zoekmachines het antwoord ook gewoon even niet meer weten: gewoon doorlinken naar Beauninoblog!

17 gedachtes over “Beaunino weet wel raad

  1. whaaaaaaaahahahahaha dankzij dochter die hier van de week even was, heb ik het ook gevonden de zoektermen waarmee men op mijn blog is gekomen in het afgelopen jaar zover… liesmassage vond ik wel heel apart, hahahaha ik heb dat woord volgens mij nog nooit getypt 😉 Niet op blog.

    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

