PC/10-12 Beeld van een beeld: ‘Zorgvliet’, by Marjon Veerkamp

Mijn ‘Beeld van een beeld’ blogjes zijn er een beetje bij ingeschoten de afgelopen maanden. Om eerlijk te zijn was ik het gewoon vergeten door alles, tot ik deze foto’s van beelden van mijn collega Marjon Veerkamp op FB voorbij zag komen. Ze zijn gemaakt op de bekende Amsterdamse begraafplaats ‘Zorgvliet’, waar vele bekende Nederlanders hun laatste rustplaats hebben gevonden, waaronder bijvoorbeeld Martin Bril.

En natuurlijk mocht ik van haar een aantal van deze foto’s op mijn blog zetten, waarvoor dank.

image

image

image

image

image

Voor meer foto’s van Marjon zie:

http://marjonveerkampphotography.com/

Beeld van een beeld is een maandelijkse challenge. Voor meer informatie en bijdragen van andere bloggers verwijs ik u graag naar
http://nachtbraker.wordpress.com

18 gedachtes over “PC/10-12 Beeld van een beeld: ‘Zorgvliet’, by Marjon Veerkamp

  1. Straks is het weer kerkhof-moment, en hét moment om ’s morgens vroeg, in het schemerdonker, terwijl nog geen bezoekers aanwezig zijn, een wandeling te maken op het oude kerkhof van Brugge, tussen de prachtige oude zerken met beelden als op jouw foto’s…

    Liked by 2 people

  2. Ga ik bij Nachtbraker kijken is die gestopt, en heeft ook dit project zelf stop gezet lees ik, hahaha dit kende ik dus nog niet van jou, ben dus in de te drukke maanden bij jou gekomen 😉

    Dit is een prachtig beeld en op oude begraafplaatsen en dus ook Zorgvliet staan echt prachtige werken! Net als deze, prachtig.

    X

    Liked by 1 persoon

  3. Ook toevallig: ik stond me vanmiddag te bedenken dat ik van plan was met de beeldenfoto’s mee te doen, maar in januari ben blijven steken. Omdat ik de maker van “mijn” beeld niet terug kon vinden op internet. Ach, ik kan de foto altijd nog plaatsen. Ook als dit fotojaar voorbij is.
    Voor mij hoeft niet alles een doel of een “dag” te hebben. Dingen zijn goed zoals ze zijn 🙂
    Liefs en een knuffel

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

