Liebster Award, alweer😀

Ik ben wederom zeer vereerd dat ik ben genomineerd voor de Liebster Award. Deze keer door “Wildcard”. Dank je wel hoor😘

Ik zet even de regels op een rijtje:

– Bedank degene waardoor jij genomineerd bent.
– Beantwoord de vragen die jij hebt gekregen
– Nomineer 10 andere bloggers
– Bedenk 11 vragen voor degene die jij gaat nomineren
– Breng de genomineerden op hoogte

Goed, daar gaan we.
Met welk dier kan men je vergelijken? Een kat denk ik. -Helaas niet vanwege de souplesse-.
Wat zou je willen realiseren? Mijn allermooiste dromen en fantasieën.
Van welke bloemen hou jij? Ik hou erg van rozen, en dan het liefst gewoon in de tuin. Of veldbloemen, ook mooi.
Hoe ziet je ideale man/vrouw er uit? Waar ik het liefst naar kijk heeft weinig met looks te maken: prettige uitstraling, zelfverzekerde houding, liefdevol, humor, dat soort dingen. Gewoon, dat je al blij wordt als je hem alleen maar ziet.
Kan je goed koken? Ach. Mijn erwtensoep is snert.
Wat zou je doen als je een android kon worden? Als ik zou denken dat ik een Android kon worden zou ik me door laten verwijzen naar een psychiater.
Waarom ben je je blog begonnen? Ik zat in 2013 ziek thuis, en kon me amper bewegen vanwege ontstekingen in mijn lijf, heel erg naar was dat. Waarschijnlijk was het door een bacterie veroorzaakt. Nu heb ik gelukkig alleen nog wat restverschijnselen.
Hoe denk je over kinderen adopteren? Ik heb al veertig jaar een geadopteerde neef. Niets mis mee. Toch mooi als je een kind een toekomst kan geven?
Wat is je lievelingskleding merk? Ik koop gewoon wat ik leuk vind, van wel merk dan ook.
Kan je goed met geld om? Ik vind dat ik dat best goed kan hoor, mijn man vindt alleen van niet. Wel eens een klein twistpuntje.
Wat zou er bij je thuis moeten veranderen? Ons huis lijkt momenteel wel een museum/ antiekwinkel / winkel van Sinkel met al die spullen uit de erfenis van mijn ouders en zus. Dat biedt een beetje troost, maar dat kan natuurlijk niet altijd zo blijven.

Aan nomineren begin ik deze keer niet, want de Liebster Award is nu al aan de zoveelste ronde bezig.
Misschien verzin ik in plaats daarvan gewoon eens een nieuwe Award, eentje die je slechts aan een blogger mag doorsturen.

Hoop dat je wat wijzer bent geworden Wildcard.
Nogmaals bedankt!

16 gedachtes over “Liebster Award, alweer😀

  1. Als is hij dat niet, dan ben ik in elk geval weer wat wijzer geworden en je antwoord op de android vraag, hahahaha

    Dat jij ook ziek thuis bent geweest, wist ik dus ook nog niet van jou 😉

    De winkel van sinkel, jaaaa wat zal ik daarop zeggen, mettertijd komt dat vanzelf goed, hou het lekker bij je en voel jouw gevoel daarbij en ooit…. wie weet nooit, is het ook goed. Ik ben er zeker van dat alles een juiste plek zal vinden, waar dan ook.

    Rozen en veldbloemen, dat heb ik ook, maar ook op vaas eventueel, echter hou ik eigenlijk van heel veel bloemen, witte lelies, oh ja ook zo mooi!

    X

    Liked by 1 persoon

  2. Ik ben steeds weer verbaasd dat je nog maar zo ( relatief) kort logt… het is alsof ik je al járen “lees” . Kan wel kloppen natuurlijk want in die korte tijd maakte jij véél meer ellende mee dan ik in de bijna 10 dat ik al log.
    Tja , dat nomineren verliest veel aan kracht als het er zo veel moeten zijn, in no time is iederéén genomineerd en alwéér aan de beurt.
    Zal niet meevallen iets leuks te verzinnen maar samen met Kakel moet er toch wel iets leuks uit kunnen rollen. Mocht ik een té gek idee krijgen hoor je het 😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

