Alles is….

Trots

Ik ben best trots.
Op mijn gezin, mijn familie.
#Het draait maar door.
Maar ook op mijn neven.
Wist u dat drie van mijn zes neven inmiddels weg zijn bij de moeders van hun kinderen en nu zelf doordeweeks zorgen voor hen?

 (Ook respect voor de vrouwen die de zorg doorgaans op zich nemen natuurlijk. Bewonderenswaardig hoor, begrijp me niet verkeerd).
En eigenlijk ben ik ook heel trots op mijn ‘ouwe’ lieve tantetjes. Tantes Nel, andere tante Nel, tante Gre, tante Lenie. 
Zeker op mijn lieve tante Lenie, mijn peettante in Purmerend, die vandaag zelfs overgrootmoeder is geworden.
Vanavond heb ik haar even gesproken, en het doet me zo ontzettend goed te horen dat ze eigenlijk ook denkt dat haar zusjes (Agnes en Adri) nooit gewild zouden hebben dat wij nu zouden treuren om hen of hun broers. 

We moeten juist uitdragen voor hen dat het leven er juist voor bedoeld is om er een beetje van te genieten, en een beetje lief te zijn voor elkaar.
Mijn lieve nicht H. Is vandaag oma geworden. De dochter dus van mijn lieve Peettante.
Wat had ik zojuist een goed gesprek met mijn tante. En wat een mooi, leuk  nieuws voor de familie.
(daar gaan wij, zeker heel veel, en heel vaak op proosten;-)

Maar eens een foto middagje proberen te plannen in december;-D

18 gedachtes over “Alles is….

  1. Wees echt heel blij, ook al zie je ze niet vaak of veel, dat ze er zijn, dat is iets wat ik nu best wel mis, heb maar 1 nicht, mijn moeder en mijn oom plus aanhang, en mijn dochter, plus aanhang, dat is het…

    Nee, ben niet zielig of zo, maar soms denk ik weleens, had ik maar iets meer back up van eigen bloed. En overgrootmoeder worden ik zie mijn oma nog zo trots als een pauw staan, kan ook niet anders want daar zijn foto’s van, hahaha Ze groeide spontaan een halve meter 😉

    x

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

