Sonnet

Wie ben ik
als men mij niet laat zijn
wie ik ben
wie ik wíl zijn

Waar sta ik
als men mij niet laat staan
waar ik sta
waar ik wíl staan

Veel anderen
verlangen van mij
dat ik zal veranderen

Wat verlangen zij
die anderen
onbeschrijflijk veel van mij

©Narda ’95

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Foto’s: Zus Fenna (en Neef)

21 gedachtes over “Sonnet

  1. ♪♫♪♫

    we zijn
    wie we zijn,
    het doet me denken aan een lied

    wie het zong dat weet ik niet tot mijn groot verdriet
    tenzij het me plots als bij toverslag te binnenschiet

    lui die jou
    willen veranderen
    kennen jouw mooie binnenkant niet

    Nu weet ik het weer. Thé Lau zong het!
    Shame on me!
    Je schreef een mooi gedicht, Narda!
    Lenjef :I

    Liked by 2 people

Geef een reactie

