Plog: Moederdag 2015

  

We beginnen de dag natuurlijk met een Latte en taart hé? 

  

En taart eet je natuurlijk nooit alleen…

 

 Even wegspoelen.

 

 Lekker even lezen maar? Ben d’r aan toe geloof ik. Heb van de afgelopen acht dagen er zes op mijn werk doorgebracht. 

 

Dit was vóórdat ik mijn heerlijke nieuwe limited edition scrubcream had getest, mijn moederdagcadeautje;-) het boek komt gewoon uit de Bieb. ‘Oud-Zuid’ -voor de nieuwsgierigen onder ons.-

  Er ligt iemand in katzwijm onder me geloof ik. 

  

Normaal liggen ze echt nóóit op de zwarte kussens. Toch Bram?

 

 ***Zip***  Zit je toch zomaar ineens met mijn moeder en mij tussen de madeliefjes achter de urnentuin op de begraafplaats. Nu weet ik ook zomaar ineens waar mijn zusje ze vorig jaar voor mijn vader moet hebben geplukt. 

  

Lekker sherry-tje nu maar? Knappe moeder heb ik toch nog steeds. ❤    Ja, jij ja!   

Rem is vandaag weer lekker in de hal verder gegaan. (Ik moet zijn dracht toch even toelichten;-) Nu alleen de boot nog even van binnen en buiten schoonmaken, een kwastje over ons afgebladderde tuinset, het kozijnwerk voor schilderen, wat tegeltjes leggen en we zijn er klaar voor. Oké oké, doe ik de meubels wel. Geen flauw idee trouwens wat hij hier aan het doen is. Iemand?

  

Kijk die gozer toch eens lekker bakken…

  

Of ze wat ruiken. 

  

Sop Spook. Sorry. 

  

Kyl heeft mijn Picasa albums voor het eerst in zijn leven ontdekt. 

  

Mini-Bram. 

  

Mijn bordertje vóór het kippen tijdperk.  

  

Voor op de asperges Spook. 

  

Nou vooruit. Jij ook wat. 

  

Oké. Jij ook. 

  

En jij krijgt natuurlijk ook hoor. 

  

We zijn hier gek op lekker eten. Nou ja, behalve eentje dan. 

  

Eerlijk zullen we altijd alles delen hier. 

  

Wat vind je trouwens van  mijn provisorische buitenkeuken?

  

De asperges hebben we gewoon binnen gekookt hoor. Ze waren trouwens heerlijk. Hier buiken we alweer uit. Nogal letterlijk ook, zie ik:-(

Ik had trouwens een heel leuk zomerjurkje aan maar moest wat warmers aantrekken van mijn moeder. En dat ziet er vandaag dan zo uit. Sorry. 

  

Maakt u zich vooral geen illusies. 

  

De liefde van Bram gaat voornamelijk door de maag.  

 

(Zou dat buikje misschien dan toch van teveel van deze hier komen?? Nèh!!!). Tof kind heb ik vandaag. Gambaatjes bakken, oma chauffeuren, ijsjes trakteren. -Zou mijn opvoeding dan eindelijk een beetje zoden aan de dijk gaan zetten?-

   

Check die Clematis Montana. Wordt vervolgd! 

  

Mijmerstil op de veranda.

  

Just passing by….

  

Dag lieve peuter eendjes. Gelukkig zijn jullie te groot geworden om door die lelijke meeuwen uit het water geplukt te worden. 

  

Als dat onze Prins op de erwt niet is. 

Truste Spook. Ik ga ook lekker ukkele-tukkele. Welterusten allemaal. Ik hoop dat jullie net zo’n relaxte dag hebben gehad als wij. 

Nu weer drie drukke werkdagen voor de boeg dus wat blogs lezen betreft mogelijk wat vertraging op de lijn. 

Liefs, Narda

23 gedachtes over “Plog: Moederdag 2015

  1. Ik heb juist een drukke dag achter de rug. Ik kreeg het ineens op de heupen. Bedacht me dat het al mei was dus het dakterras moest netjes, want morgen moeten er weer nieuwe kruiden gepoot worden buiten. En dan even vertroetelen en dan lekker van eten.

    Love As Always
    Di Mario

    Like

  2. Heerlijk hoor dat we zo even mogen binnenkijken ten huize van de familie Beaunino 😉 Je mama ziet er echt goed uit al kende ik haar vroeger niet natuurlijk. En jij ziet er ook goed uit. En dat katje, ooooooooooo

    Liked by 1 persoon

  3. Je foto’s sprankelen. Geen idee hoe je dat doet, die van mij staan er altijd dof op… Knappe vrouw je moeder. Je lijkt helaas niet op haar 😉 Er staat zoveel moois op je plog. Ik kom ogen te kort!
    Liefs en een knuffel

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

