De ziekmelding van Neef

Net terug uit Groningen.
Mocht je je afvragen hoe het met Neef (de zoon van mijn zus) gaat, dan kan ik je melden dat hij het goed maakt, hoewel hij zich onlangs toch heeft moeten ziekmelden op school:

Goedemorgen meneer,

Helaas kan ik vandaag niet deelnemen aan school vanwege het feit dat ik de
griep heb opgelopen afgelopen vrijdag dat ik zaterdagochtend met veel
“plezier” ontdekte.

Mocht u zich afvragen waar deze jongen precies last van heeft zal ik het alvast beantwoorden.

Het begon op de zaterdagochtend met een heftige hoofdpijn die tot aan nu
wel verminderd is maar daar kwam ook iets naars bij en dat was hevig hoesten waar ik sinds kind zijnde al een nare ervaring mee heb. Er zijn nog
andere zaken bij het hoesten namelijk : keelpijn, duizeligheid,
vermoeidheid, met moeite kunnen en willen eten, oorpijn met een piep in de
oren wanneer ik loop en als laatst temperatuur stijgingen en dalingen op een versneld niveau.

Ik hoop u en de klas gauw weer te zien en zal het natuurlijk melden op het
moment dat ik weer kom.

Met vriendelijke maar ook besmette groet,

Neef

Morgen ga ik alle blogs die ik gemist heb lezen, en natuurlijk schrijf ik dan ook een update. Nu ben ik gewoon hartstikke moe,
maar deze brief aan de mentor wilde ik jullie niet onthouden.
Uiteraard met toestemming van de schrijver himself.

13 gedachtes over “De ziekmelding van Neef

Geef een reactie

