Ploggen met Sterren.

Zaterdag 27 december
Vandaag koken Neef en Kyl.

IMG_6062.JPG
We gaan denk ik dit eten

IMG_6061.JPG
en deze

IMG_6064.JPG
En hier moeten ze denk ik ook nog iets mee

IMG_6065.JPG
Mijn nieuwe poffertjes recept hebben ze links laten liggen hangen.

IMG_6067.JPG
Ze zijn meer van de taart geloof ik

IMG_6092.JPG
Schiet eens een beetje op daar.
Karin, Steef en de kinderen zijn er al

IMG_6070.JPG
Karin wilde het graag eens bij één flesje houden voor de verandering.
Ik doe mee.
Heel verstandig.

IMG_6074.JPG
Deze smaken er doorgaans prima bij.

IMG_6071.JPG
Maar deze nog veel beter.
Dat je zoiets zelf kan maken zeg!

IMG_6072.JPG
Of zoiets.
Jee.

IMG_6076.JPG
Zag ik neef hier gister niet in roeren?
Jeetje wat lekker en wat knap allemaal jongens.

IMG_6080.JPG
Karin en ik komen nooit verder dan zoiets.

IMG_6083.JPG
En zoiets.

IMG_6077.JPG
Karin is nog erger dan mij. Ze wist niet eens dat je ‘dit soort bakjes’ eerst in de oven hoorde te doen.
Ik weet dat wel.
Ik weet zelfs hoe ze heten in het Frans.

IMG_6073.JPG
Maar deze gefrituurde en daarna gegratineerde aubergines smaken veel beterderderder.

IMG_6075.JPG
En deze verse tonijn ook zeg!
Neef en Kyl hebben trouwens nog geen plannen voor volgend jaar kerst.

IMG_6079.JPG
Maar vanaf nu wel.

IMG_6082.JPG
Als ze dit kunnen geloven we namelijk niet dat een lullig kalkoentje heel veel problemen op gaat leveren.
Toch?!

IMG_6094.JPG
Sabine vindt het ook een strak plan.

IMG_6097.JPG
Steef ook

IMG_6101.JPG
Rem ook. Zie je wel?

IMG_6114.JPG
Kijk eens aan. Het is even investeren in de scooter benzine, maar dan heb je wel wat hoor.

IMG_6113.JPG
Gezellig hè Kaar?

IMG_6115.JPG
Overdrijven we nu niet een klein beetje?

IMG_6095.JPG
Hé, jullie daar.
Kijk eens wat feestelijker!
Hoezo moe?!

IMG_6124.JPG
Ja.
Regel jij die Irisch Coffee maar eens Jouri.

IMG_6131.JPG
Sabine heeft het culinaire talent van haar moeder geloof ik.
Hé! Pak eens uit die kaas.

IMG_6132.JPG
Zo hoort dat ja.
Nooit meer vergeten nu.

IMG_6060.JPG
Hebben de kinderen hun drinken ook op?
Mooi, dan kunnen we afscheid nemen.
Dag hoor.
Was reuze gezellig.
En we hebben zálig gegeten.
Applaus voor de koks.
We zijn heel trots op jullie.

IMG_6135.JPG
Zullen we dan nu gezellig samen in slaap gaan vallen bij darten?

32 gedachtes over “Ploggen met Sterren.

  1. Hahahahahahaahahaha die bakjes moet in de oven. Wat een lachkick. En wat een leuke plog. Dat commentaar ook. Ik heb me weer even kostelijk vermaakt. Jullie hebben het best gezellig gehad zo te zien.

    Like

  2. Het ziet er werkelijk geweldig uit! En bij de gefrituurde en daarna gegratineerde aubergines ging ik spontaan watertanden. Wat klinkt dat waanzinnig lekker!

    Like

Geef een reactie

