Heel Holland Plogt

Nog steeds snipper-de-snippie...

Nog steeds snipper-de-snippie…

En daar word je echt niet knapper van...

En daar word je echt niet knapper van…

Maar wel een prima dagje om eens in het ploggen te verdiepen. Wist je dat (beau)Nino vroeger ook een plog had?

Maar wel een prima dagje om eens in het ploggen te verdiepen…

'Zie je Kyl al Bram?'

‘Zie je Kyl al Bram?’

'Volgens mij is hij er al hoor vrouwtje. Zijn scooter staat gewoon in de tuin'.

‘Volgens mij is hij er al hoor vrouwtje. Zijn scooter staat gewoon in de tuin’.

Ja hoor Kyl is thuis...

Ja hoor Kyl is thuis…

Wat schattig, hij gaat een cheese-cake voor me bakken...

Wat schattig, hij gaat een cheese-cake voor me bakken…

...hij heeft ook een bosbessensapje meegebracht...

…hij heeft ook een bosbessensapje meegebracht…

...en Ringeldingen.  Wist je trouwens dat zelfs Daphne Bunskoek ook plogt? Hier lijkt ze zo onschuldig, maar op de vorige foto zoende ze met dode vissen, bah!

…en Ringeldingen.
Wist je trouwens dat zelfs Daphne Bunskoek plogt? Hier lijkt ze zo onschuldig, maar op de vorige foto zoende ze met dode vissen, bah!

Ah, de taart mag in de oven...

Is de oven nou zo groot?…

Kijk, dit gaan we eten van de week...

Kijk, dit gaan we eten van de week…

'' Yo, is die taart nou al és klaar?'

” Yo, is die taart nou al és klaar?’

'Ja, waar blijft die taart?

‘Ja, waar blijft die taart?

'Nee, daar zit 'ie toch niet in vrouwtje...'

‘Nee, daar zit ‘ie toch niet in vrouwtje…’

Kyl heeft hem in de kast verstopt....

Kyl heeft hem in de kast verstopt….

Ah, daar is Rem. Zou er soms voetbal zijn vanavond?

Ah, daar is Rem.
Zou er soms voetbal zijn vanavond?

Ach, er is ook aan mij gedacht...

Ach, er is ook aan mij gedacht…

Rem heeft gekookt, maar ik heb niet zo'n honger nog...

Rem heeft gekookt, maar ik heb niet zo’n honger nog…

Bram wel...

Bram wel…

Na DWDD gaan we 'Maestro 'kijken....

Na DWDD gaan we ‘Maestro ‘kijken….

'YO! En die taart dan??'

‘YO! En die taart dan??’

o ja.  En taart eten...

o ja.
En taart eten…

Zelfs KYL bakt!

Zelfs KYL bakt!

Daarna trappen de mannen nog even een balletje tegen Barcelona ...

Daarna trappen mijn mannen nog even snel een balletje tegen Barcelona en ga ik naar bed …

24 gedachtes over “Heel Holland Plogt

    • Ik vond het heel erg leuk om te doen, vroeger deed ik vaak op Picasa van dit soort blogs over de beesten. Ergens staat nog wel een link: ‘Nino verteld’. Ik vind jouw plogs ook altijd zo gezellig. Gisteravond vond ik nog een leuke: ehh…hoe heettenienou? Hoor je later! Zit erover te denken om misschien een plog aan mijn blog te koppelen. BeauninoPlog dus….wordt vervolgd:-))

      Like

  1. Wel heel leuk om te zien, die fotoblogs. Ik ben meer van de woorden. Soms zou ik mijn hoofd weleens leeg willen stogzuigen, zoveel passen er in. Dapper dat jij met je blotebillengezicht op het net durf. Ik had gehoopt dat je onderhand wel opgeknapt was. Niet dus ;-(
    Heel veel beterschap! En mijn complimenten voor je mannen.en je poezen…
    Liefs Kakel

    Like

  2. het is een mooi plog, al zou ik wel medelijden krijgen met dat trieste gezichtje van jou…
    Witlof, mmmmmmmmmm!!! Ik ga dat morgen ook klaarmaken, één van mijn lievelingsgroenten

    Like

    • Ingrid, Ik schreef het gister al naar Marion, maar ik denk dat jij het misschien ook heel vermakelijk zal vinden. Echt iets voor als je ‘toch even niets anders kan’; het heet ‘mijnplog’, ‘Het leven zoals ik het zie’ Ff googelen. Humor!! En ze heeft ook nog eens een heel leuk gezellig opgeruimd huis, erg prettig om naar te kijken;-)) En ze heeft volgens mij trouwens ook een eetprobleempje, maar dit terzijde, gaat het niet om, het is een leuk mens. Op haar plog dan…

      Liked by 1 persoon

  3. Ach gosse toch, wat een snoetje…. men vraagt aan mij nog stééds of ik zoveel afgevallen ben!
    Ik heb gewoon geen haast om de verloren kilo’s er weer aan te eten!
    Aardig programma dat maestro, onwijs leuke vent dat Engels sprekende jurylid, reuze adrem.
    De wedstrijd kan me niet echt boeien maar de muziek is prachtig.
    Leuk zo’n foto logje!

    Like

  4. Ik doe de dingen liefst samen, tekst met enkele foto’s, Zo kan ik beter tonen wat er rondom me leeft. Soms gebeurt het dat het veel foto’s zijn en weinig tekst; Een andere keer alleen tekst of klein fotootje. Het hangt ervan af.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

