Wat ik even wil zeggen…

Vandaag kwam er niet veel uit mijn handen.
Nou ja, even bij de fysio geweest, en aansluitend bij de Bio super een speltbrood en broccoli spruiten gekocht.
Dat was het wel.
Ook in huis niet veel actie ondernomen.
De afwas. (Morgen;-)))
Een wasje.
Het hakt er bij mij zo in die nachtdiensten, ik moet echt van bij komen.
Maar goed. Nu vragen jullie je wellicht af waar ik mijn tijd dan wel aan heb besteed.
Vooruit.
Ik zal het jullie vertellen:

Vandaag heb ik heerlijk gedwaald door Blogland.
Zalig gehopt van blog naar blog.
Veel van die blogs had ik al eens bezocht, maar ben ik nooit gaan volgen omdat het geen WordPress blogs waren, en ik pas maar sinds kort begrijp hoe de WordPress-reader werkt.
-Nou ja, nog steeds niet helemaal-
Weer andere bloggers kende ik een klein beetje van de reacties die zij regelmatig bij mijn blogmaatjes plaatsen.
Nou ja, jullie weten vast hoe het gaat, je dwaalt gewoon van de een naar de ander, en voor je er erg in hebt is het tijd om de aardappels te schillen en de zuurkool op te zetten.

Ik vond het mooi om te zien dat we allemaal onze eigen geluksmomentjes hebben, maar er ook niet voor schromen onze beslommeringen toe te vertrouwen aan het www.
Ik moet wel weer lachen als ik
via vele omwegen op een blog terecht kom waar de voor mij goed bekende bloggers hun reacties hebben achter gelaten. Veelal een hart onder de riem, dan weer een kwinkslag. Ja, al dwalende kom je er dan weer achter dat het eigenlijk best een klein wereldje is. Ons kent ons, en sommigen kennen elkaar al jaren, ook naderhand in real life.

Wat me trouwens ook opviel was dat Brugge zo goed vertegenwoordigt is.
Allemaal gezellige mensen wonen daar, en die kieken allemaal de prachtigste romantische plekjes. We moeten snel maar weer eens die kant op!

Kortom;
Mijn dag was zeer goed besteedt:
Dank jullie wel😘
Dat wou ik even zeggen.

10 gedachtes over “Wat ik even wil zeggen…

  1. zoals je wellicht weet werk ik al jaren in de vaste nachtploeg. En ik hou er ook van. In geen enkele andere ploegregeling heb je zoveel vrije tijd. Natuurlijk is er dan het nadeel dat je nooit thuis bent ’s avonds, en dat je de vrijdag ook niet lekker het weekend in kan. Maar die nadelen wegen niet op tegen de voordelen. Voor mij toch… 😉

    Dat bloghoppen is een vaste dagelijkse gewoonte bij mij. Maar ik gebruik de WordPress-reader niet, maar wel http://www.netvibes.com. Daar zitten alle blogs in die ik volg, waaronder ook heel wat niet-Wordpress blogs. Enorm handig én met een mooie layout. Als je geïnteresseerd bent om die ook te gebruiken mag je me altijd contacteren voor hulp erbij.

    Af en toe neem ik wel een nieuw logje op in mijn te volgen blogs, maar ik hou het bewust wat af. Want ik kom nu al vaak tijd tekort…

    Groetjes!

    Like

  2. Klinkt als een hele fijne besteding en ik ben er iig erg happy mee want ik heb er een leuke nieuwe volger bij 😀 Blij dat ik dan een beetje het hoge Noorden kan vertegenwoordigen hierzo 😉

    Like

Geef een reactie

