Zomerochtendoverpeinzingen…

De week was er 1 van vele vrije dagen.
Veel gelezen.
Beetje gehangen.
Gezellig op de Dam geborreld met Esther, mijn jeugdvriendinnerje.
Verjaardag gehad van Karin.
De bakken in mams tuin gevuld met verse potgrond en massa’s vrolijke bloeiende plantjes die ik samen met mijn moeder eerst heb uitgezocht.
Bbq-tje.
Gefietst.
Nou ja, al dat soort burgertrutten dingen die een mens zo gelukkig kunnen maken.

Door dat lezen schoten de blogs, ook de mijne, er wel een beetje bij in.

Vandaag dus weer aan het werk.
Daarna haal ik direct mijn moeder weer op voor het eten.
Wat afleiding betreft komt het wel heel erg op Rem, Kyl en mij aan.
Maar zelf was ze natuurlijk ook nooit zo’n hardloper wat op visite gaan betreft, dus wat had ik dan verwacht?

Gister kwam er gelukkig een overbuurvrouw even langs, zodat ze toch niet de hele dag alleen was.
Volgens mij heb ik het daar zelf moeilijker mee dan haar zelf.

Ik hoop maar dat het nog heel lang zomer blijft.

20140805-065207-24727671.jpg

9 gedachtes over “Zomerochtendoverpeinzingen…

  1. Het blijft moeilijk hoor om te weten dat iemand heel de dag alleen is. Maar zoals je zelf al opmerkt als je zelf niets opzoekt komt er ook niemand terug. Maar wel een “last” soms zo.
    Ik hoop ook dat het nog heel lang zomer blijft, geniet er intens van. Heerlijk.

    Like

  2. Je hebt duidelijk genoten van “ff rondhangen” en daar gaat het toch om! Kan me wel voorstellen dat je liever niet hebt dat je moeder téveel tijd alleen moet doorbrengen.
    Je zóu kunnen proberen met haar samen eens wat dingen te bezoeken waar ze iets met andere mensen zou kunnen doen. Zoals af en toe eten in een groepje met anderen alleenstaanden, zodra ze daar wat contacten heeft kan ze er ook eens alleen heen.

    Like

Geef een reactie

