Geluksmomentjes op FB

Een oud collega was uitgenodigd om drie dagen lang iedere dag over drie geluksmomentjes op FB te schrijven.
Daarna mocht ze drie gelukkigen vragen hetzelfde te doen. – wat natuurlijk niet betekent dat je dat alleen op verzoek zou mogen doen, integendeel.
Je voelt hem vast al aankomen, dit waren vandaag drie van mijn geluksmomentjes:

1. Lekker in de tuin, pais ende vree. Soms klopt alles, zelfs gewoon de hoeveelheid mayonaise op je broodje gezond.

2. Gezellig gepraat met mijn tante op verjaardag van zoon van mijn neef. Zoveel respect voor haar.

3: Ondanks de irritaties om het achterlijke commentaar bij de wedstrijd hebben we gewonnen. Yee-haa!
Tranen in mijn ogen bij de mooie woorden van Kuyt. Toeval bestaat inderdaad niet!
Wat een wereldspeler. Respect. En wat dacht je van de blijdschap van Huntelaar.
Gewoon lekker genieten toch?!
-Zou het dan toch nog een keer als ’88 mogen zijn?-

10 gedachtes over “Geluksmomentjes op FB

  1. Ik kijk vaak op België, dat scheelt veel irritatie. Niet zozeer omdat men (sowieso al) niet partijdig is, maar omdat er gewoon sec commentaar gegeven wordt.
    Wat leuk, die geluksmomenten. Zo sta je er echt even bij stil. Morgen weer?

    Like

  2. Geluksmomentjes hebben vaak met de natuur te maken ,vooral als je er even rust kunt vinden.
    Helaas zondag ook een paar #**##***### momenten maar oke , zonder die momenten ook géén geluks momentjes .Mijn geluksmomentje bij voetbal komt pas als al die ellende van de buis is. En daarvoor hoeven ze niet te winnen!

    Like

  3. Geluksmomenten zijn vaak te gewoon om over na te denken, en daardoor zie je ze pas achteraf. Als het te laat is… Maar dat laten wij ons niet gebeuren, toch?
    Huntelaar was klasse! En ik houd niet eens van voetbal 😉

    Like

  4. Het zou mooi zijn. Maar dan moeten we eerst half Zuidamerika en Duitsland verslaan. Ik hoop en als het lukt juich ik een beetje (zonder juichpak). Maar of ze dat halen…. kweenie hoor.

    Like

  5. Narda, ik heb nog een Vlaams woord voor je. Zeg tegen je zoon eens ‘Pagadderke’ en je zult vraagtekens openen . Wel er bij glimlachen hoor. En als hij zegt: wat klets je nou? zeg jij gewoon:
    Amaai zunne, gij verstoat toch hielemoal neks hé! En dan dat gij uitspreken als half gij en half jij.

    Je gaat er succes mee krijgen. Whahahahahaha. Allee, dadde ge het doet he!

    Like

  6. Mooie geluksmomentjes, ik ervaar dat ook soms in de meest eenvoudige dingen. Hoewel die overwinning in de 88e minuut was toch wel heel erg leuk he….. Even doorgaan zo. En wat je zegt van Kuyt en Huntelaar. Ik heb genoten en maandag in alle rust de laatste 10 minuten nog even opnieuw gezien en beleefd..

    Like

Geef een reactie

