Beveiligde berichten

Hoi  volgers,

Als je geïnteresseerd bent in het volgen van de beveiligde berichten, wil je me dan even een berichtje sturen via mijn ‘brievenbus’?

I.v.m. de privacy van mijn ouders heb ik toch besloten deze berichten voortaan te beveiligen met een wachtwoord. Ook oudere posts heb ik alsnog beveiligd.

Het voelde toch niet helemaal oké, ook al heb ik zelf nog zoveel behoefte om dit te delen.

Zoals volgens mij veel bloggers ben ik namelijk veel beter in schrijven dan in praten.

Ik heb de afgelopen paar maanden hele fijne, grappige, lieve bloggers hier een klein beetje mogen leren kennen, en ik hoop van harte dat deze mensen zich zo vrij zullen voelen om mij om mijn wachtwoord te vragen. Soms schrijf je nou eenmaal wat makkelijker voor onbekenden. (Maar voel je natuurlijk niet verplicht hoor, zo vrolijk is het allemaal niet natuurlijk;-)  Sommige hebben al genoeg aan hun eigen ellende op het moment.

Nou, zie maar!

Groetjes, Narda

4 gedachtes over “Beveiligde berichten

Geef een reactie

