Klusserdeklus

‘Rem, maak je nou niet zo druk om die keuken’.
We zitten in de auto.
Het is alweer twee uur geweest.
Zojuist hebben we tegeltjes voor de keuken gekocht.
En lijm
Een dimmer
Lampjes
Weet ik veel wat hij allemaal heeft gekocht.
En een ei- plafonnière
Met bling-bling
Want die hadden we nog niet.
Moest besteld worden.
Dat soort dingen dus.

‘Zo eerst maar eens even lunchen?’.
Morgen gaan we varen
hebben we zojuist besloten.
Het wordt prachtig weer.
Van ons huis naar de Amsterdamse grachten.
En weer terug.
De jongens gaan mee.

‘Laten we een lekker broodje halen.
Doe ik later wel de rest van de boodschappen’.
Uiteindelijk doen we ze allemaal.
We zijn er nu toch.

‘Ga je nou niet druk maken over de keuken hè, morgen’.
Ik zet de airco wat zachter.
‘Al duurt het nu wat langer, wat maakt dat uit?’
‘Oke.
Als je me
maar 1 ding belooft.’
‘En dat is?’

‘Als je me maar nooit opgeeft voor ‘Help mijn man is klusser’ of zo’.

Ik beloof het aan
mijn Robinson.

Geef een reactie

