Wat gun ik hem dat…

‘Mam, moet ik echt trainen met dit weer?’ Ja, dat moet. Mokkend trekt hij zijn trainingsschoenen aan. ‘Je zegt wel steeds dat jij ook altijd trainde met dit weer, maar kun je dat ook bewijzen?’ Heerlijke puber is het toch. Ik zwaai toedeledokies :Ja DAG Kyl, veel plezier hoor!’

Ach bewijzen kun je het nooit, maar het is wel waar. Dacht u werkelijk dat ik 1 voetbaltraining wilde missen? Het kwam niet eens in mijn hoofd op. Hup, oude grijze joggingbroek in de tas, shampootje erbij en wachten op San die me op kwam halen. Als we er aan kwamen waren we al zeiknat. Maakte niets uit. Wij op het gravel, de jongens op het veld. Wat dat betreft was ik toch liever op korfbal gegaan, ik ben altijd meer een jongensmeisje geweest, maar die korfers trokken me niet zo. Gelukkig waren mijn vriendinnetjes/ teamgenootjes net zo, dus dat kwam dan weer meer dan prima uit. Meer dan eens sprongen we met onze trainingskleren / schoenen aan in de prut sloot. Hoezo nat? Hoezo koud? nee, Onder de lauwe pisstraaltjes in ‘kleedkamer West’ wasten we de modder uit onze haren. Onze moeders zouden weer blij zijn straks. En JA Arend: We wisten heus wel dat de jongens stonden te gluren door de ontbrekende bovenraampjes! Onderwijl bespraken we dan / maakten plannen voor het komende WFC feest. Wat net zo goed een KfC feest kon zijn, want daar waren we ook kind aan huis. Maar daar vertel ik nog wel eens over, want ik ben bijna op mijn werk. Tja, leuke tijd.

Hoop dat Kyl vanavond zeiknat en verkleumd thuis is gekomen. Mijn god, wat gun ik hem dat….

Een gedachte over “Wat gun ik hem dat…

  1. Pingback: Een lijstje met 100 | Beaunino

Geef een reactie

